Gå til innhold

Hva er best å gjøre?

Gjest nåerjegreddforminefølelser

Anbefalte innlegg

Gjest nåerjegreddforminefølelser
Skrevet

Hvordan håndterer man sine følelser når følelsene for den andre parten er større enn det den parten viser?

Jeg sliter med dette nå. Har vært på tuppa etter en jente men det funker ikke. Vi har vært gjennom en abort og hver gang jeg prøvd å få en avklaring så kommer hun med at hun sliter pga aborten. Men sender så signaler som gjør at jeg ikke skjønner noe. Hver gang jeg har kommet med nærhet så har hun ikke sagt noe, vi kan ligge og kose oss men noen ganger kan hun si "Hvis en gutt vil være venn med en jente så gjør han ikke slikt." Sist hun sa det fikk jeg nok. Hun dro på en familieferie og jeg fikk tenkt ut og det jeg fant ut er at hun ikke fortjener min kjærlighet. Ja, jeg er bitter og såret over at hun kan si noe slikt når hun faktisk ikke har noe imot kosing. Så jeg har bestemt meg for å komme meg ut av dette tullet. Problemet er det at jeg orker ikke møte henne fordi jeg vet at jeg ikke vil klare å holde bitterheten tilbake. Videre vil jeg ha tid for meg selv. Men skjønner ikke hvordan hun skal skjønne det uten at det skal virke som en boikott, for jeg har boikottet henne før. Hva gjør jeg? Tenkte å ha minimal med kontakt med henne og være sammen med andre. Møter jeg henne så sier jeg hei ig slikt men ikke noe mer enn det. HJELP!!!!

Skrevet

Uff er du fortsatt ikke kommet deg over henne??

Jeg synes du skal forklare henne at du nå ønsker å jobbe med å komme over henne, noe som betyr at du gjerne vil kutte kontakten med henne en god stund. Si at dette ikke er for å boikotte henne og det er ikke vondt ment men du synes det er utholdelig å ha det sånn som du har det nå.

Dette bør hun helt klart forstå.

Hvis du tilfeldigvis treffer på henne en dag så oppfør deg helt normalt, si hei,

spør hvordan det går, også gå videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...