Space_E Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hei.jeg er en mann på 26 år. Har og har hatt en del problemer med dette.Jeg opplever til stadighet urytme i hjerte, dette er forsåvidt greit da det ikke skal være farlig. Dette har jeg hatt siden jeg opplevde det første gang i 15 års alderen.Noe som har kommet mer og mer i tillegg er hjerteflimmer, hjerte mitt går 300x fortere enn normalt og pulsen min forsvinner. Dette kan vare ifra 5 sek til 1 min. Det føles ut som om hjerte går på tomgang å blodet ikke strømmer rundt i kroppen. Når da hjerte begynner og pumpe normalt føles det ut som om hodet skal eksplodere da blodet plutselig kommer videre. Samtidig føler jeg meg helt utslått av krefter mens dette her foregår, og blir litt svimmel.Har også smerter/ stikk som kommer i min venstre side i ny og ne.Disse tingene kommer uavhengig hva jeg gjør, men jeg kan føle det på kroppen noen ganger når jeg KAN få det.Har du noen tips her.Problemet har med hjerteflimmer økt det siste året.Har kikket litt rundt og kunne minne om Atrial Fibrillation ( AF ).NB: har oppsøkt lege om dette problemet for ca 4-5 år siden og fikk da en hjerteopptaker som jeg skulle ha på meg i 24 timer. Denne ga selvfølgelig ikke noe utslag da jeg ikke fikk hjerteflimmer i den 24timer perioden. Hvorav de konkluderte med ingen fare. Har også problemer med Brytkassen i perioder da denne føles trang. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207280-hjerteproblemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.