ach1365380363 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg har lenge hatt problemer med lungene mine (ifølge homeopaten min har jeg Aguilles sopp)...jeg har aldri fått påvist dette hos noen allmenn lege og lurte på om det går ann til å påvise dette med en blodprøve? Jeg har symptomer som trøtt og sliten, orker lite, tung i hodet, puster noen ganger og hører at det er en lyd dypt i lungene. (Kan høres ut som slim, men det har jeg ikke) Og symptomene dukker bare opp på kvelden...ca rundt kl 21. Har holdt på med dette i over 2 år nå, og det kommer og går fra en tid til en annen. Jeg har testet meg for allergi mot husstøv, pollen og dyr...men disse var negative. Jeg har heller ikke astma, men jeg har en mild nedsatt lungekapasitet. Røyker gjør jeg heller ikke. Hva kan dette være for noe hvis det ikke er sopp? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207303-lungeproblemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
folen Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hei! Jeg har ikke så mye greie på sykdommer, men har endel erfaring med kunger som ikke "holder mål". Er selv født med mindre lungekap. enn man skal ha, slik er det også med eldre og yngre fam.medl,- altså en arvelig svakhet. Lungebetennelser og kols hører innunder samme plage dersom vi ikke passer på. Å tygge medisiner er ingen god løsning heller. Jeg har erfart at lungekap. kan utvides og lungene styrkes ved å belaste dem rel. regelmessig. Selv går jeg mye i fjellet, med harde motbakker som får brystet til å gå som en blåsebelg. Tempoet avgjør denne belastningen. Virkningen svært god etter noe tid.Men bare etter 3 slike økter merkes forskjell..Ellers påvirkes mye annet i kroppen positivt også Min sønn har valgt svømming som treningsmetode, Hans lunger er blitt sterke og holdes vedlike slik.Men man må være obs på innemiljø på arb.plassen,og mye friskluft. Sjekk plantene i hjemmet ditt, trives de og er grønne så har du fin inneluft for både dem og deg. Blir de tørre og brune og lite villige så kan det være for tørr luft og luftveiene/slimhinnene våre trives ikke heller 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207303-lungeproblemer/#findComment-1498416 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.