solstrålen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 hvorfor skulle dette hende meg? Jeg, som var lydig og snill, hadde blondt, langt hår og blå øyner. Jeg hadde det så godt. Jeg hadde verdens beste foreldre, og masse venner. Men så lærte jeg meg å surfe på internett. Et sted hvor det struttet av selvsikre ungdommer og barn som trodde de aldri ville oppleve noe vondt. Det var også voksne her. Men dem la vi ikke merke til, fordi de var jo en del av gjengen ; de snakket jo om det samme som oss, og bar kule. Og når en får veldig god kontakt og begynner å få bamser og penger i posten. Hva skal en jente på 12 år si? Hun tok i mot og var kjempeglad for at hun hadde fått en så god venn! Og da de to skulle møtes var det jo ingen sak. Den snille mannen ville bare filme slik at han kunne ha noe å kose seg med på lørdagskveldene. Han var jo så snill, at den lille jenten turde ikke si nei.. Hun sto der. Hun fikk beskjed om å kle av seg. Den lille jenten hadde lært å alltid lye de voksne. Hun var jo så snill at hun ikke kunne si nei. Hun l der - og så inn i kamera. Det kom blod - masse blod. Så masse at den snille mannen ble engstelig for vaskepersonellet. Badekaret ble tappet, og den snille mannen tok den lille jenten bakfra. Den lille jenten var redd. Den lille jenten ville vekk. Likevel skjedde det samme tre ganger til. Ute i naturen midt på vinteren. Den lille jenten var opplært til å lye voksne. Den lille jenten fikk vite at om hun endte "forholdet" skulle den snille mannen ta livet av seg. Jeg endte dette helvete etter 3 måneder- tre måneder som har ødelagt litt liv. Likevel har jeg et barn på 2 år og en samboer jeg snart skal gifte meg med. Jeg er sterk. Men gud, hvor svak jeg er inni meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207325-den-lille-s%C3%B8te-jenten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skal Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Vont å lese men glad du skrev. Må ha tatt mye mot! En dag skal jeg og skrive hva han gjorde. uten omskrivninger. Men ikke enda. Verden er full av monstre og små søte jenter har ikke så mye å forsvare seg med. Verden er blind og vil lures. Tenk at de kjøper smilet, joda, alt er bare bra. Det er over min fatteevne - at verden lar seg lure. Håper du har god støtte med deg nå. Du har min tanke i kveld. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207325-den-lille-s%C3%B8te-jenten/#findComment-1494969 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blenda1365380899 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Vont å lese men glad du skrev. Må ha tatt mye mot! En dag skal jeg og skrive hva han gjorde. uten omskrivninger. Men ikke enda. Verden er full av monstre og små søte jenter har ikke så mye å forsvare seg med. Verden er blind og vil lures. Tenk at de kjøper smilet, joda, alt er bare bra. Det er over min fatteevne - at verden lar seg lure. Håper du har god støtte med deg nå. Du har min tanke i kveld. Det virker som du er i starten av ett behov for hjelp og bearbeidelse. Gammel smerte kommer og baner seg vei inn i livet ditt. Du kan ikke bære en slik bør alene. Mannen din skal ikke hjelpe deg med bearbeidelsen. Du må få faglig hjelp til å takle livet ditt. Den lille søte jenta må få hjelp før hun ødelegger det hun nå har skaffet seg av verdier i livet sitt. Forstår du hva jeg mener solstråle? Denne smerten er for stor og for vanskelig å forholde seg til i livet ditt. Du tenger psykologhjelp. Håper du skaffer deg selv den hjelpen.Eller får du kanskje hjelp allerede? I tilfelle du ikke får hjelp så må du gjøre følgende: Du går til fastlegen din og ber om henvisning til psykolog eller DPS, Distriktspsykiartisk senter der du bor. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207325-den-lille-s%C3%B8te-jenten/#findComment-1498707 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.