Gå til innhold

Nå går jeg og legger meg..

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica

...å det synes jeg dere skal gjøre også.. ;)

Helst ikke skriv så mange innlegg før kl 15.00 i morgen. Ellers så blir det så stress å oppdatere seg når jeg kommer hjem fra jobb :P

Nå er vindunken tømt, så da kryper jeg til sengs.

*hikk*

Hasta la vista

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207478-n%C3%A5-g%C3%A5r-jeg-og-legger-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen Lurulf

Å ja! 23:52? Du sa at du gikk samtidig med meg, du di lille lure ;o).

Da var klokka 23:10.

Hm.

Men jeg ser du var på nett igjen allerde kl 07:05 neste morgen. Det er jo bra. Da drev jeg og parkerte på jobb ...

Ja, M.Angelica er en liten luring...

Etter at du og amber forlot oss, chattet M.A. og jeg litt til. Men også etter at vi sa vi skulle legge oss, så observerte jeg amber og M.A. på dol.

De er noen natteravner, de to!

Annonse

Etter at du og amber forlot oss, chattet M.A. og jeg litt til. Men også etter at vi sa vi skulle legge oss, så observerte jeg amber og M.A. på dol.

Hehe. Natteravner er de sikkert og visst.

Men det er jo heldigvis valgfritt å oppholde seg både her og både der ...

And no bad feelings - of course!

:o)

Gjest M.Angelica

Å ja! 23:52? Du sa at du gikk samtidig med meg, du di lille lure ;o).

Da var klokka 23:10.

Hm.

Men jeg ser du var på nett igjen allerde kl 07:05 neste morgen. Det er jo bra. Da drev jeg og parkerte på jobb ...

Jeg skulle ikke legge meg da.. jeg sa jeg SNART måtte finne loppekassa.. Noe jeg gjorde (nesten) :P

Men var tidlig oppe ja.. hadde vært våken en stund da jeg skrev her ;)

Gjest M.Angelica

*kremt*

Ja, dol er vanskelig å gå i fra =D

Annonse

Jeg tenkte å legge meg. Men så ble det ikke noe av. Måtte jo bare... osv.

hehe jeg kommer meg aldri i seng. ;)

Det er ofte tiltak å finne sengen!

Det er også tiltak å rive seg løs fra dol ;)

Jeg satt her inntullet i et pledd igår kveld, etter at jeg hadde pusset tenner og egentlig skulle legge meg, hehe. Ble vel en liten halvtime til etter det sånn cirka. *s*

Legging er oppskrytt.

(og det er et lite helvete å stå opp)

;-P

hare1365380455

Det er også tiltak å rive seg løs fra dol ;)

Jeg satt her inntullet i et pledd igår kveld, etter at jeg hadde pusset tenner og egentlig skulle legge meg, hehe. Ble vel en liten halvtime til etter det sånn cirka. *s*

Legging er oppskrytt.

(og det er et lite helvete å stå opp)

;-P

Du har rett i alt du sier der...;) Men nå må jeg vaske klær og legge noe sammen.. Nå sitter jeg her og diller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...