albatross Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg har i mange år plagdes med rare smerter nederst i venstre fot.den første tida kjentes det ut som om noen dro et snøre stramt om foten min . er også hoven men det er også avhengig av mitt aktivitetsnivå. kan kjenne smerter nederst i foten både når jeg går,kjører bil og sitter i ro. har to ganger fått orudis som smertestillende salve til området som er mest hovent. vet ikke helt om det hjelper. men å ringe til legekontoret på nytt vil jeg ikke. føler meg som en hypokonder. har hatt en del ryggplager,og lurer på om det kan være årsaken. kan det være nerver i klem? de siste 20 åra har jeg kanskje vært sengeliggende med dårlig rygg 2-3 ganger . stort sett kommer jeg meg på jobb når jeg kan stå på bena.er det andre som har hatt lignende plager? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207492-smerter-i-venstre-fot/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.