Gå til innhold

pennicillin og magen min

Anbefalte innlegg

Siden mai iår har jeg hatt 4 kurer med ulik pennicillin. Det skar seg helt i magen min og det virker som om hele immunapp. er svekket i likhet med energi-nivået. En tannrotbetennelse ble erstattet av 2 runder lungebetennelse, deretter ny oppblomstring av tannrot-betennelsen som i tillegg hadde spredd seg i beinet til flere tannrøtter.Ingen av penicillinene lot til å virke hensiktsmessig, magen slo seg vrang og kurene måtte avbrytes før de skulle.Jeg ble frisk fra lungebetennelsene, men syntes det tok svært lang tid.Spesiellt at jeg ikke kom meg til igjen men forble svak og tømt for energi. I tillegg virket motstandskraften svekket. Siste gang jeg gikk på pennicillin kom det blod i avføringen og jeg er kontinuerlig kvalm v/inntak av mat. De siste dagene har omr. nedenfor navlen kjentes som det er et varmt strykejern inni der,slimhinnene virker tynne som rispapir og å gå på toalettet er mareritt. Hva kan jeg gjøre for å få orden på magen igjen og øke motstandskraften og energi-nivå? Er det matvarer jeg bør unngå, evt. spise mer av?

Tilslutt vil jeg fortelle at jeg aldri spiser piller ellers og har alltid vært frisk og sprek.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207600-pennicillin-og-magen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...