Gå til innhold

Forlengelse av forhud.

Anbefalte innlegg

Penelope1365380858

Min sønn på 9 år er omskåret. Han har store psykiske problemer pga dette. Vil bla ikke dusje i gymmen og vil rett og slett ikke forholde seg til sin egen penis. Vi har hatt mange år nå med ulike tiltak for å manne han opp. Nå er jeg rett og slett så hjerteskjærende fortvilt og tom for andre tiltak at jeg må søke andre tiltak for å hjelpe han. Er det mulig å forlenge forhuden på en eller annen måte, slik at penis ser naturlig ut.

Hilsen fortvilt mor

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207620-forlengelse-av-forhud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Det finnes ikke noe praktisk anvendelig inngrep til å rekonstruere forhuden. Imidlertid vil det vel være naturlig å bestille time hos en urolog eller plastikkirurg for å se om det er arr eller andre forhold som er medvirkende. Ellers vil jeg tro at minst mulig oppstuss rundt dette er det beste. Kanske er det en ide å snakke med en psykolog?

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Det finnes ikke noe praktisk anvendelig inngrep til å rekonstruere forhuden. Imidlertid vil det vel være naturlig å bestille time hos en urolog eller plastikkirurg for å se om det er arr eller andre forhold som er medvirkende. Ellers vil jeg tro at minst mulig oppstuss rundt dette er det beste. Kanske er det en ide å snakke med en psykolog?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...