Gå til innhold

Noen som har søkt behandlingstur for revmatikere??

Anbefalte innlegg

Gjest Revmatiker

Noen som har søkt behandlingstur for revmatikere i første halvdel av 2006??

jeg har søkt,, har ikke vært på behandligsreise siden 2002, så nå lengter jeg til skikkelig intensiv terapi...

Jeg får beskjed i beg av desember... krysser fingrene for at jeg får tur i år...

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest kvinne 54

kan jeg spørre hvilken form for revmatisme du har?Jeg selv har psoriasisartritt, og har market meg det at jeg blir sykere når det er varmt.Har riktignok ikke prøvd utenlandsreise.kanskje jeg reagerer annerledes på varme i sydligere strøk.Det har vel både med lufttrykk og fuktighet å gjøre også vil jeg tro.Har du merket noe til dette?

Gjest Revmatiker

kan jeg spørre hvilken form for revmatisme du har?Jeg selv har psoriasisartritt, og har market meg det at jeg blir sykere når det er varmt.Har riktignok ikke prøvd utenlandsreise.kanskje jeg reagerer annerledes på varme i sydligere strøk.Det har vel både med lufttrykk og fuktighet å gjøre også vil jeg tro.Har du merket noe til dette?

Heisann

Beklager at jeg ikke har fått svart deg, jeg har vært borte en uke og er nå for fullt på nett igjen:-)

Jeg haqr leddgikt og Bechterew, fikk barneleddgikt da jeg var liten, og dette har nå også utviklet seg til bechterew.

Jeg blir bedre i varmen.. jeg stortrives i 35 grader :-)

Når det gjelder psoriasis så trodde jeg at sol var bra, og i syden så er det jo større sjanse for sol enn i Norge!

Du nå nok spørre legen din ifht hva han/henne tror er bra for deg.

Lykke til og fortsatt god jul..

• 1 måned senere...
Gjest kvinne 54

Hei.Takk for svar :-) Beklager at jeg ikke har svart deg, men har ikke vært noe inne her den siste tiden.Du spør om hvilken revmatisme jeg har, og det er psoriasisartritt, det samme som du.Jeg har heller riktignok

ikke vært i syden, og tror kanskje det har en sammenheng med luftfuktighet og det du skriver, men blir jo litt redd for å teste ut dette da.Jeg blir utslått, stiv og smertefull, og klarer ikke noen form for aktivitet når jeg har det slik.Jeg har det best på denne tiden av året, men savner å sole meg og nyte sommeren.Hadde vært fint å ha noen å dele erfaringer av ulike slag også.Føler meg så utenfor på mange vis, da kreftene ofte svikter til å bli med på forskjellige aktiviteter.Kan f.eks. ikke planlegge noe lengre, for jeg vet ikke om jeg er i form når dagen kommer..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...