Gå til innhold

Klamydia - har han vært utro

Anbefalte innlegg

Hei,

Etter uker med sterke magesmerter og litt blod i utflod gikk jeg til legen for å ta endel prøver. Jeg har vært i fast forhold i 15 år men legen mente jeg uansett burde ta en klamydiatest (blant mange andre). Jeg har ikke vært med andre en mannen min på disse 15 årene så sjokket var da stort da legen ringte og fortalte at jeg hadde en klamydiainfeksjon.

Etter å ha nevnt dette til min mann viste det seg at han hadde vært hos legen for ca 2 mnd siden og tatt endel prøver bla for kalm. Han har vist bevis fra legen på at prøven var neg.

Mitt spørsmål er da. Kan han ha vært smittet men prøven viste neg for to mnd siden. Hvor lenge må en ha vært smittet for at prøven skal slå ut riktig? Må jeg gå utifra at han har vært utro etter sist test? NB! Forutsatt at den siste prøven hans viser at han også er smittet (han tok en ny test etter at min viste pos) Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207876-klamydia-har-han-v%C3%A6rt-utro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du vet med 100% sikkerhet at du har vært tro mot mannen din de siste 15 årene, da kan det ikke være tvil, om hvem som ikke har "rent mel i posen".

Dere må nok begge gjennom en antibiotika kur, verre er det ikke, men det stadig tilbakevendende sprøsmålet om hvor klamydian, kom fra. Det kan ikke antibiotikan gjøre noe ved.

Håper det ordner seg!

Annonse

Hvorfor tok mannen din en klamydiatest for to mnd siden? Det er da noe man må spørre etter.

Jeg har aldri tatt slike tester utenom da jeg har vært gravid.

Helt enig. Å ta tester for kjønnssykdommer er heller ikke det første de fleste menn gjør heller. Det virker som det sitter laaangt inne.. ¨Så jeg ville også ha vært skeptisk til hvorfor han gjorde det plutselig i et langvarig forhold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...