Gå til innhold

kvalm, og kløe å svie rundt skjedeåpningen.

Anbefalte innlegg

hei!For to uker siden hadde jeg et lite uhell ute på byen å endte opp med en kar. Vi brukte ikke beskyttelse, og jeg har sluttet på p-pilla. Dagen etter fikk jeg kjøpt angrepilla(Norlevo) å tok den ca. 20 timer etter samleie. Jeg har vært kvalm nesten hver morgen etter det selv når jeg fikk mensen en uke etter hendelsen. Jeg var også kvalm på morgenen i en dag eller to etter mensen.Men så en halv uke etter at jeg hadde sex fikk jeg en kløe rundt skjedeåpningen. Fargen er litt mørkere rød enn vanlig der også, og det kommer putselig en sviende/kløende følelse der. Hvis jeg klør kommer det av og til en litt brennende følelse som går bort med en gang.Kan jeg være gravid? Og kan jeg ha fått en kjønnsykdom? Håper på raskt svar! er utrolig nervepirrende og ikke vite!på forhånd takk!-Nervøs-

Fortsetter under...

Gjest gidder ikke nick

Lite trolig at du er gravid, men du kan kanskje ha pådratt deg en soppinfeksjon. Jeg ville forsøkt med en canesten kur først. Stikkpille og krem -hjelper ikke det, må du nok ta deg en tur til legen.

Ellers kan du kjøpe deg en gravitest på apoteket, om du er usikker på om du er blitt gravid.

Kvalme er vanlig nå på denne tiden av året. Syns alle ligger hjemme og spyr nå for tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...