Gå til innhold

Varierende trang forhud

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg er en gutt på 20 år og har et problem med forhuden.

Jeg har mye av den. den dekker hele penis hode og henger utenfor både i erigert og slapp tilstand.

Vanligvis kan jeg trekke forhuden over penishode og en 2-3 cm nedover resten av penis.

Er dette normalt?

Inne mellom så blir den veldig trang, så trang at det så vidt er et hull når jeg drar forhuden tilbake. Dette vier seg tilbake iløpet av alt fra ei uke til en måned.

Hva kan jeg gjøre for å slippe at den skal bli trang?

Hilsen frustrert 20-åring

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207913-varierende-trang-forhud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Tror nesten at du bør ta en tur til fastlegen din for at denne skal få undersøkt, kanskje henvise til en urolog. Kanskje har du for mye forhud, dette er ofte greitt å korrigere med et lite kirurgisk inngrep. Legen kan ogå undersøke om det kan være en hudsykdom ( eksem e.l.) som periodevis gjør forhuden trang.

Tror nesten at du bør ta en tur til fastlegen din for at denne skal få undersøkt, kanskje henvise til en urolog. Kanskje har du for mye forhud, dette er ofte greitt å korrigere med et lite kirurgisk inngrep. Legen kan ogå undersøke om det kan være en hudsykdom ( eksem e.l.) som periodevis gjør forhuden trang.

Jeg har alt vært hos en urolog, og han sa at han ikke forsto hva det kunne være. Han har satt meg opp på et kirurgisk inngrep, men jeg er usikker på om jeg trenger det siden det bare hender innemellom..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...