Gå til innhold

Overgrep? Voldtekt? Hva?

Gjest Føler meg utnyttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Føler meg utnyttet

Vanskelig å si når du ikke forteller mer.

Ble du strøket på brystene utenpå klærne?

Ble du fingret under trusa?

To helt forskjellige overgrep.

Jeg våknet av at han lå å tok på meg "der nede", utenpå pysjen, men likvel...

Annonse

Vet ikke hva som skal til for at noe skal kalles voldtekt. Men høres klart ut som et overgrep, ikke minst pga signaturen din! Håper du har noen å støtte deg til.

Det er ikke lett å bli utsatt for sånt,man føler seg krenket,liten og skitten.Opplevde mye vondt i min oppvekst,fysiske og psykiske overgrep...men det som har ødlagt mest er de seksuelle overgrepene.Føler aldri at ting vil ordne seg,det er for vondt inni meg.Det er nok noe jeg må leve med...arrene i sjelen eller sinnet.Skulle ønske ting var annerledes.Iallefall,forstår hvordan det er.Er godt å vite at andre er i samme båt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...