Gå til innhold

jeg synes det er litt krise jeg

Anbefalte innlegg

http://www.dagsavisen.no/kultur/article1844424.ece

Jeg synes det er trist at slike steder blir lagt ned. Her gikk bestefaren min hver søndag for 70 år siden og tok et glass vin. Her ble jeg en gang fridd til men svarte nei. Ikke at jeg har vært der de siste årene men tidligere hvor det var den eneste puben med stengetid klokka 3 og alle havnet her.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208002-jeg-synes-det-er-litt-krise-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

17

• ShitDiddelyDo

12

• DarkPink

7

• tonie

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

"her ble jeg engang fridd til men sa nei"

I disse sene nattestimer, med litt romantisk musikk i bakgrunnen, synes jeg timingen er perfekt for hele historien.. =)

Hihi, ikke så romantisk egentlig da. Men jeg var veldig forelska og jeg fikk en rød rose men svarte nei for han var litt for tørst etter min mening. Det var sikkert klokt svart, han druknet i fylla 10 år senere.

Det var kjempetrist da men da hadde vi ikke hatt kontakt på¨flere år og jeg var gift med en annen.

Hihi, ikke så romantisk egentlig da. Men jeg var veldig forelska og jeg fikk en rød rose men svarte nei for han var litt for tørst etter min mening. Det var sikkert klokt svart, han druknet i fylla 10 år senere.

Det var kjempetrist da men da hadde vi ikke hatt kontakt på¨flere år og jeg var gift med en annen.

Hvor gamle var dere, og hvor lenge hadde dere vært kjærester? Hvordan reagerte han da du sa nei, ble det slutt?

Glemte han deg aldri?

Hvor gamle var dere, og hvor lenge hadde dere vært kjærester? Hvordan reagerte han da du sa nei, ble det slutt?

Glemte han deg aldri?

Jeg tror jeg var 21 og han var 28. Vi hadde vært kjærester i ca to år med et opphold på 6 mnd. Vi gjorde det vel aldri egentlig slutt men skle bort fra hverandre og mistet kontakten.

Annonse

Jeg har vært der, men jeg ble verken fridd til eller noe!

Har du blitt fridd til da? Jeg har fridd to ganger jeg så det hender at jenter og slår til. Men det er faktisk den eneste gangen jeg har blitt fridd til sjøl. Fikk nesten litt sjokk tror jeg. Antagelig var jeg i yngste laget :o)

Har du blitt fridd til da? Jeg har fridd to ganger jeg så det hender at jenter og slår til. Men det er faktisk den eneste gangen jeg har blitt fridd til sjøl. Fikk nesten litt sjokk tror jeg. Antagelig var jeg i yngste laget :o)

Hehe, nei, jeg har aldri blitt fridd til. Ikke har jeg fridd heller.

*miste lommetørkleet i det jeg går forbi*

Det å fri er egentlig en latterlig greie. 50 % skiller seg. Nesten 40 % av kvinnene er utro. 32 % av mennene er det.

Det må være mye enklere å la være og heller slippe unna den papirmølla 50 % ender opp med. :)

Annonse

Det å fri er egentlig en latterlig greie. 50 % skiller seg. Nesten 40 % av kvinnene er utro. 32 % av mennene er det.

Det må være mye enklere å la være og heller slippe unna den papirmølla 50 % ender opp med. :)

Nå er det ganske mange år siden dette skjedde da men jeg tror det er de fleste jenters drøm å bli fridd til selv om man svarer nei :o)

Nå er det ganske mange år siden dette skjedde da men jeg tror det er de fleste jenters drøm å bli fridd til selv om man svarer nei :o)

Ja, dere er nok litt skakkjørte i den delen av hjernen som har med potensielle bryllup å gjøre.

Altså: Jeg liker bryllup utrolig godt. Det er gratis mat og vin og alt. Men inntil videre foretrekker jeg nok andres bryllup. :)

ShitDiddelyDo, du er den kjedligste jeg noensinne har (forsøkt å) flørte overfladisk med. Nå går jeg og legger meg, og det tror jeg blir mye mer spennende.

Ja, dere er nok litt skakkjørte i den delen av hjernen som har med potensielle bryllup å gjøre.

Altså: Jeg liker bryllup utrolig godt. Det er gratis mat og vin og alt. Men inntil videre foretrekker jeg nok andres bryllup. :)

Jeg er over den alderen at jeg blir bedt i bryllup og jeg tviler på at noen av mine har tenkt å gifte seg med det første.

Akkurat nå går det i 50 års lag. Det er mye morsommere egentlig for nå er alle så voksne at vi flipper helt ut ved tanken på at vi har blitt så gamle. Jeg er fremdeles 28 inni meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...