Gå til innhold

Knappene i Yahoo-mailen min funker ikke!

Anbefalte innlegg

Gjest hvor er feilen?

Jeg har to gratis mailadresser hos Yahoo.no, og i begge så virker ikke knappene for "svar til alle" og "merk alle som lest, ulest, flagg etc". Jeg klikker på dem og da skal det komme ned en "rullegardinmeny", men det gjør det ikke. Alle de andre knappene med slike menyer funker helt fint. Disse som ikke virker nå, har fungert som de skal i flere år. Jeg har ikke gjort noe med innstillinger verken på maskinen eller annet. Bruker Opera (8.5).

Har lett igjennom alle hjelpesidene, men finner ikke noe svar. Kontaktet kundeservice hos Yahoo for en uke siden, men får ikke svar på det jeg spør om, bare om ting jeg ikke har spurt om. Noen som vet om dette er endringer som Yahoo har gjort med vilje, eller om det er en feil?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208003-knappene-i-yahoo-mailen-min-funker-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er litt vanskelig å gi noen diagnose sånn på stående fot, men det kan se ut som PC'n din er impotent. En tilstand som hos litt eldre PC'r gjerne slår ut i at knappene på emailkontoen slutter å virke. Det finnes ingen effektiv medisin mot dette desverre (En PC er jo en langt mer kompleks organisme enn et menneske), men ofte kan det hjelpe med litt kos og klapp. Neste gang du setter deg ned foran skjermen, ikke bare hamre løs på tastene. Stryk skjermen litt over issen, godsnakk litt med den og fortell PC'n hvor høyt du elsker den. Den er jo tross alt din aller, aller beste venn.

Gjest hvor er feilen?

Det er litt vanskelig å gi noen diagnose sånn på stående fot, men det kan se ut som PC'n din er impotent. En tilstand som hos litt eldre PC'r gjerne slår ut i at knappene på emailkontoen slutter å virke. Det finnes ingen effektiv medisin mot dette desverre (En PC er jo en langt mer kompleks organisme enn et menneske), men ofte kan det hjelpe med litt kos og klapp. Neste gang du setter deg ned foran skjermen, ikke bare hamre løs på tastene. Stryk skjermen litt over issen, godsnakk litt med den og fortell PC'n hvor høyt du elsker den. Den er jo tross alt din aller, aller beste venn.

:-)

Nå er denne pc'n helt ny, da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...