Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenten vår på 7mnd har i en liten stund fått grøt om kvelden og litt middag.. Tenkte det kanskje var på tide å innføre et måltid til , men er litt usikkert på hva og når?

Bør jeg etter hvert gi vann etter maten istedenfor pupp?

Fortsetter under...

Gjest most banan
Skrevet

Brødskiver kan du gi. Middagsglass og fruktglass.

Skrevet

Jeg har gitt babyene frokost, dvs. pupp til tidlig-frokost og mat litt senere, et par timer kanskje. Frokosten kan f.eks. være en annen grøttype en kveldsgrøten, most banan, og etterhvert brødskive og yoghurt. Jeg pleide å blande MYE fruktmos (frutti e.l.) i ett av grøtmåltidene. (Det er så kjedelig hvis ungen blir lei av grøt før h*n klarer å spise skive...)

Jeg ville gitt pupp FØR hvert måltid ennå en stund.

Skrevet

Brødskiver kan du gi. Middagsglass og fruktglass.

"Brødskiver kan du gi. Middagsglass og fruktglass."

Men husk å knuse glassene først :-)

Skrevet

Jeg ville gitt grøt på morgenen i tillegg.

Pupp før mat, vann etterpå.

Skrevet

Jeg ville gitt grøt på morgenen i tillegg.

Pupp før mat, vann etterpå.

Hvorfor før? Gir som regel begge deler...

Annonse

Skrevet

Hvorfor før? Gir som regel begge deler...

For å beholde melkeproduksjonen din, for å "smøre" tarmene med kjent innhold, og en grunn til som jeg ikke husker i farta.

Fra 8 mnd bytter man om og gir puppen etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...