Gå til innhold

Vil ikke at datteren min skal være venn med et barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kashmir skrev (10 timer siden):

Det er påfalkende mange ( på forum ol ) som mener at uføre ikke skal ha barn i utgangspunktet. 

Jeg har diskutert dette så mye at du ville sikkert blitt overrasket. 

Jeg har lest mye slikt i andre forum (jeg har sluttet å diskutere for mange år siden, følte jeg stanget hodet i veggen så ofte), men ikke her inne. Ikke noe voldsomt mye da DOL var svært aktiv på begynnelsen av 2000-tallet heller. Nå kan det ha forekommet på underforum der jeg ikke var like aktiv, så er ikke bombastisk her), men svært lite (om noe?) slik DOL er nå.

 

Jeg blir alltid veldig trist over barn som blir ekskludert pga sine foreldre. Barn velger ikke sine foreldre og blir jo dermed skadelidende når de ikke får en oppvekst og lærdom som de fleste andre barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kashmir skrev (10 timer siden):

Det er påfalkende mange ( på forum ol ) som mener at uføre ikke skal ha barn i utgangspunktet. 

Det er vel mange som mener at en ikke skal få barn *etter* at man ble ufør.

Anonymkode: 4a531...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
AnonymBruker

Tror ikke på dette innlegget der. 
ingen voksne jeg kjenner avviser er lite barn. 
når din egen datter er 15 kan hun være den som er utestengt, mobbet, kanskje begynner hun med selvskading? Har mistet alle venner? You never now.. 

vær forsiktig med å skvise ut andre barn, selv om ditt barn har det topp nå kan det snu fra en dag til neste. 
 

Anonymkode: 3be64...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...