Anna Bananas Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg skal kjøpe inn blomster til et par 17. mai-talere. En av talerne er elevrådsleder i 7. klasse. Jeg vurderer å heller kjøpe et bygavekort til henne, men vet ikke det blir rart når de andre får blomster. Dere som har barn på den alderen, hva tenker dere? 0 Siter
frosken Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden Anna Bananas skrev (21 minutter siden): Jeg skal kjøpe inn blomster til et par 17. mai-talere. En av talerne er elevrådsleder i 7. klasse. Jeg vurderer å heller kjøpe et bygavekort til henne, men vet ikke det blir rart når de andre får blomster. Dere som har barn på den alderen, hva tenker dere? Jeg hadde gitt henne gavekortet. 0 Siter
laban Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden Anna Bananas skrev (44 minutter siden): En av talerne er elevrådsleder i 7. klasse. Jeg vurderer å heller kjøpe et bygavekort til henne, men vet ikke det blir rart når de andre får blomster. Hvis de andre talerne er voksne, synes jeg det er en god idé å gi henne gavekort i stedet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.