Flora Secret Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Eller Yakari Anonymkode: 0bed3...cb1 Yakari på Halloween hvorfor ikke🙂barn kjenner til Yakari har god på TV. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg har forstått at det oppleves problematisk, men må innrømme at jeg ikke forstår hvorfor… Anonymkode: e9c56...521 Sånn er det å være priviligert. Anonymkode: 9ea40...463 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Flora Secret skrev (4 minutter siden): TS lurer på om noen blir krenket. Det er alltid noen som leter etter en grunn til å bli krenket. Hvorfor skal vi ta hensyn til dem? Endret 1 time siden av psykedeliker 0 Siter
Flora Secret Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (4 minutter siden): Det er alltid noen som leter etter en grunn til å bli krenket. Hvorfor skal vi ta hensyn til dem? Jeg ble ikke krenket:-) vi skal ikke ta formye hensyn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.