Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld er det akutten på TV3, noen som vet om det er nye episoder?

Fortsetter under...

Skrevet

Er vel bare å se om det står R for REPRISE i programoversikten?

Skrevet

Det er nye! Seriestart nå i kveld 21.30.

Sesongstart. *pirke* ;)

Skrevet

Å nei da er det jo Tufte......

Skrevet

Hurra! ;oD

Annonse

Skrevet

Å nei da er det jo Tufte......

Men Tufte går jo i reprise på lørdag.

Skrevet

Det er nye episoder. Har ikke den serien gått uhorvelig lenge nå? Jeg mener å huske at jeg så på det for 8 år siden. Og det har jo gått uendelig med repriser.

"............................................"

Skrevet

Det er nye episoder. Har ikke den serien gått uhorvelig lenge nå? Jeg mener å huske at jeg så på det for 8 år siden. Og det har jo gått uendelig med repriser.

Jeg holder på å se 12 sesong så det har gått lenge :o)

Skrevet

Jeg holder på å se 12 sesong så det har gått lenge :o)

:-)

Det er faktisk en av de få seriene jeg har sett litt på opp gjennom årene. Bortsett fra noen forekomster av litt for mye syt-grin-drama, så er den slett ikke s verst.

"............................................."

Gjest nye episoder
Skrevet

Sesongstart. *pirke* ;)

Det var ordet! Takk for rettelsen, satt og tenkte på hva det korrekte ordet var, skrev bare det som jeg kom på som lignet i farten.

Skrevet

:-)

Det er faktisk en av de få seriene jeg har sett litt på opp gjennom årene. Bortsett fra noen forekomster av litt for mye syt-grin-drama, så er den slett ikke s verst.

"............................................."

Jeg begynte å se når jeg skulle bli legesekretær. Vi ble anbefalt å se fordi de bruker mye medisinske uttrykk og dermed fikk vi med oss mye gratis :o)

Nå er jeg hekta forlengst. Venter spent på hver episode...

Skrevet

Jeg begynte å se når jeg skulle bli legesekretær. Vi ble anbefalt å se fordi de bruker mye medisinske uttrykk og dermed fikk vi med oss mye gratis :o)

Nå er jeg hekta forlengst. Venter spent på hver episode...

Var det ikke en svenske for noen år siden som hadde klart å jobbe som lege en stund, uten å være utdannet, og som hadde lært det han kunne fra Akutten og Chicago hope? Det er faktisk ganske så innholdsrikt, faglig sett :-)

Annonse

Skrevet

Var det ikke en svenske for noen år siden som hadde klart å jobbe som lege en stund, uten å være utdannet, og som hadde lært det han kunne fra Akutten og Chicago hope? Det er faktisk ganske så innholdsrikt, faglig sett :-)

Det har jeg ikke hørt om men tviler ikke på det.

Godt jeg ikke er hekta på chicago hope også, jeg er hekta på nok serier, og elsker å se tre-fire episoder etter hverandre

Skrevet

Det var ordet! Takk for rettelsen, satt og tenkte på hva det korrekte ordet var, skrev bare det som jeg kom på som lignet i farten.

Fikk nesten julestemning av kveldens episode, da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...