Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen Lurulf

Du har vel sett innlegget på Åpent? Tygd og utspøtta, med andre ord. :)

Nå er jeg trøtt som en strømpe, og vondt har jeg også. *syte* Får vel bare legge meg, selv om det er løddan.

Ja, jeg så og svarte på innlegget ditt på åpent etter at jeg hadde skrevet til deg her.

Men det er noe jeg har lurt på. Jeg har et ukjent navn på MSN-lista mi som jeg lurer på om er deg. Det er en forkortelse for et kvinnenavn, på tre bokstaver. Høres det kjent ut?

Ja, jeg så og svarte på innlegget ditt på åpent etter at jeg hadde skrevet til deg her.

Men det er noe jeg har lurt på. Jeg har et ukjent navn på MSN-lista mi som jeg lurer på om er deg. Det er en forkortelse for et kvinnenavn, på tre bokstaver. Høres det kjent ut?

Jepp, det er nok meg. Tror du la meg til etter at cecily inviterte meg inn på chatten deres på msn i forrige uke. :)

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jepp, det er nok meg. Tror du la meg til etter at cecily inviterte meg inn på chatten deres på msn i forrige uke. :)

Flott, da har jeg kontroll over msn-lista mi igjen :-)

Da er det ikke utenkelig at jeg tar en prat med der også en dag :-)

Flott, da har jeg kontroll over msn-lista mi igjen :-)

Da er det ikke utenkelig at jeg tar en prat med der også en dag :-)

Du får si fra når du er online da, så skal jeg logge meg på jeg også. :)

Det er nemlig ikke den adressen jeg bruker på msn til daglig, men jeg vil ikke bruke den "vanlige" adressen. Det er nemlig [email protected]. ;)

Vil da være LITT anonym fortsatt. :)

Gjest Ulvinnen Lurulf

Du får si fra når du er online da, så skal jeg logge meg på jeg også. :)

Det er nemlig ikke den adressen jeg bruker på msn til daglig, men jeg vil ikke bruke den "vanlige" adressen. Det er nemlig [email protected]. ;)

Vil da være LITT anonym fortsatt. :)

Jeg har to msn-kontoer jeg også. En bare for dol, og en for resten.

Men det sier vel litt om dolavhengigheten min at jeg oftere logger på lurulf kontoen enn den med fullt navn!

Gjest Ulvinnen Lurulf

Men denne ... [email protected] ville du ikke dele med meg nei, bare lurulf. Skjønner.

*LOL*

Nei, nå misforstod du, Cecily!

Det er fordi hun IKKE vil dele den msn-adressen med meg at jeg må si i fra på dol om at jeg er på msn, slik at hun kan logge seg på den anonyme og treffe meg!

Jeg er forøvrig på msn akkurat nå, vil du chatte?

*LOL*

Det er fordi hun IKKE vil dele den msn-adressen med meg at jeg må si i fra på dol om at jeg er på msn, slik at hun kan logge seg på den anonyme og treffe meg!

Jeg misforstår med vilje. ;-)

Annonse

*LOL*

Jeg var forresten ikke der da, beklager, spiste middag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...