tuss&troll Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Har du fått støvlettene dine ? Nå har jeg fått tilbakemelding fra ei, hun har fått støvlettene sine, det tok 3 mnd. dessverre. Tollen kom ikke på mer enn 300,- 0 Siter
Freya Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Er det støvletter fra DUO du snakker om? Jeg bestilte mine den 4. november og fikk dem 18. november. 0 Siter
tuss&troll Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Er det støvletter fra DUO du snakker om? Jeg bestilte mine den 4. november og fikk dem 18. november. ) blander jeg deg og Flisa nå kanskje ..... det var du som ble tipset av meg om denne siden ...... ? Herregud nå går det nok kanskje i surr for meg ..... 0 Siter
Freya Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 ) blander jeg deg og Flisa nå kanskje ..... det var du som ble tipset av meg om denne siden ...... ? Herregud nå går det nok kanskje i surr for meg ..... Hvis det er meg du tenker på, så må jeg bare si tusen takk for tipset! Støvlettene var kjempefine, kommer nok til å handle der igjen. 0 Siter
serendipity Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 ) blander jeg deg og Flisa nå kanskje ..... det var du som ble tipset av meg om denne siden ...... ? Herregud nå går det nok kanskje i surr for meg ..... Hvilken side???? *svært så sko interessert serendipity ble meget nysgjerring her nå* 0 Siter
tuss&troll Skrevet 29. november 2005 Forfatter Skrevet 29. november 2005 Hvilken side???? *svært så sko interessert serendipity ble meget nysgjerring her nå* ;o) denne siden, endelig stilige støvletter for oss med tykke legger. 0 Siter
serendipity Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 ;o) denne siden, endelig stilige støvletter for oss med tykke legger. Denne siden?? Glemte du link?? ;-) Men om det er for "tykke legger" så tror jeg ikke det gjelder meg...ettersom vanlige støvletter ikke er noe problem. 0 Siter
tuss&troll Skrevet 29. november 2005 Forfatter Skrevet 29. november 2005 Denne siden?? Glemte du link?? ;-) Men om det er for "tykke legger" så tror jeg ikke det gjelder meg...ettersom vanlige støvletter ikke er noe problem. Huff da .... ;o) http://duoboots.com/index.php de har støvletter for akkurat din legg også ), det var det som var så kjekt her, bestille støvlett etter egen leggstørrelse. 0 Siter
flisa Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 ) blander jeg deg og Flisa nå kanskje ..... det var du som ble tipset av meg om denne siden ...... ? Herregud nå går det nok kanskje i surr for meg ..... trodde du erta meg jeg gitt - jeg har altfor svære legger til å bruke støvletter @£@$£$£€$ 0 Siter
flisa Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Huff da .... ;o) http://duoboots.com/index.php de har støvletter for akkurat din legg også ), det var det som var så kjekt her, bestille støvlett etter egen leggstørrelse. åååååå - DA skal jeg inn likevel og se! hehe 0 Siter
tuss&troll Skrevet 30. november 2005 Forfatter Skrevet 30. november 2005 Hæ? Rota litt med nickene deres, beklager ). Håper du finner deg støvletter da, siden du ville inn på siden å ta en titt. 0 Siter
flisa Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Rota litt med nickene deres, beklager ). Håper du finner deg støvletter da, siden du ville inn på siden å ta en titt. Det var jo mange fine der! - må hjem og måle leggene først -og telle penger! Takk for link! 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Måtte inn jeg også ;-) Nvarra var fine.... Hmmm...fikk lyst på nye nå ja :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.