mAd Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Kjøpte billig papir før, men ble lei av å bli sår i rumpa, så da invistete vi heller i dyrere og mykere papir... Og det er det jammen verdt! ; ) Hardt papir er vondt, dessuten er det stygt.. Mye penere med hvitt papir, med røde reinsdyr selvfølgelig nå før jul.. Jeg syns de røde reinsdyra er fæle jeg! Mest fordi jeg er gravid, og allerede har hatt èn blødning, så hver gang jeg titter på papiret, hopper hjertet mitt over et par hopp før jeg innser at ah, det var bare reinsdyra Ser noen nevner papir med blått mønster, skal jaggu sjekkes ut neste gang jeg er på butikken 0 Siter
morsan Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Jeg syns de røde reinsdyra er fæle jeg! Mest fordi jeg er gravid, og allerede har hatt èn blødning, så hver gang jeg titter på papiret, hopper hjertet mitt over et par hopp før jeg innser at ah, det var bare reinsdyra Ser noen nevner papir med blått mønster, skal jaggu sjekkes ut neste gang jeg er på butikken Der minner du meg om noe! Julebesøk hos min mor den jule jeg var gravid, og hun hadde kjøpt inn dopapir med rødt mønster på!! *grøss* ;-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Hmm. Jeg liker faktisk billigpapiret bedre enn det myke - synes det myke løser seg altfor lett opp... Men nå blir det da enda flauere å kjøpe det billige 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.