Gå til innhold

Kaste-i-toalettet-debatten raser videre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte billig papir før, men ble lei av å bli sår i rumpa, så da invistete vi heller i dyrere og mykere papir... Og det er det jammen verdt! ; ) Hardt papir er vondt, dessuten er det stygt.. Mye penere med hvitt papir, med røde reinsdyr selvfølgelig nå før jul.. :)

Jeg syns de røde reinsdyra er fæle jeg! Mest fordi jeg er gravid, og allerede har hatt èn blødning, så hver gang jeg titter på papiret, hopper hjertet mitt over et par hopp før jeg innser at ah, det var bare reinsdyra :P

Ser noen nevner papir med blått mønster, skal jaggu sjekkes ut neste gang jeg er på butikken ;)

Skrevet

Jeg syns de røde reinsdyra er fæle jeg! Mest fordi jeg er gravid, og allerede har hatt èn blødning, så hver gang jeg titter på papiret, hopper hjertet mitt over et par hopp før jeg innser at ah, det var bare reinsdyra :P

Ser noen nevner papir med blått mønster, skal jaggu sjekkes ut neste gang jeg er på butikken ;)

Der minner du meg om noe! Julebesøk hos min mor den jule jeg var gravid, og hun hadde kjøpt inn dopapir med rødt mønster på!! *grøss*

;-)

Skrevet

Hmm.

Jeg liker faktisk billigpapiret bedre enn det myke - synes det myke løser seg altfor lett opp...

Men nå blir det da enda flauere å kjøpe det billige :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...