Gå til innhold

Når barnefar har ingen bidragsevne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer an på hvor mye du tjener. Tjener du over 390000, får du ingenting.

Jeg velter meg i den svimlende sum av 620 kroner pr. barn pr. måned - og det er bare på håret at jeg ikke mister det også.

Vel, hadde jeg tjent over 390.000 hadde jeg ikke trengt de kronene heller :-) Men som student trenger jeg hver en liten krone...

Burde justeres voldsomt det forskuddet. Står jo ikke i forhold til kostnader i det hele tatt!

Pokker...

Du har rett på et forskuddsbidrag fra Trygdekontoret, jeg tror det er rundt 900 kroner (for ett barn). Ring og hør.Det er det samme som enslige mødre får når det er ukjent far for eksempel (enslige adoptanter osv).

Bidragsforskuddet er visstnok 1120,- per måned per barn. Lurer på om de som har satt den satsen er klar over kostnadene ved å ha barn når man ikke har inntekt og ikke har en eks som ikke stiller opp verken økonomisk eller på annen måte.

Pokker... Man bør velge sin eks med omhu...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...