Glimtipper Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 ...jeg savnet barnehagen så mye, at jeg måtte lage meg barnehagemat; makaroni med pølser og ketchup. Nam nam 0 Siter
Gyda Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Hehe. Vel bekomme! (Jeg er forresten litt sulten - har du litt ekstra som du kan sende over?) ) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 29. november 2005 Forfatter Skrevet 29. november 2005 Hehe. Vel bekomme! (Jeg er forresten litt sulten - har du litt ekstra som du kan sende over?) ) Klart det Jeg skal prøve å bekjempe trangen til å mose maten sammen En dyptallerken med hurtigmakaroni og pølser med redusert fett er på vei. Er Iduns ketchup grei, eller? 0 Siter
Gyda Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Klart det Jeg skal prøve å bekjempe trangen til å mose maten sammen En dyptallerken med hurtigmakaroni og pølser med redusert fett er på vei. Er Iduns ketchup grei, eller? Jepp. Idun er god. *Gleder meg* 0 Siter
Aryane Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 hehe.....det enkle er ofte det beste! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 29. november 2005 Forfatter Skrevet 29. november 2005 hehe.....det enkle er ofte det beste! Det er topp lunsj, det Men nå har jeg litt vondt i magen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.