Gå til innhold

Har du en sær fobi?

Anbefalte innlegg

Gjest antibowling
Skrevet

I tillegg til min "vanlige", men ekstreme slangefobi. *grøss* har jeg:

1. Fobi for bowling! Kaldsvetter og får vanskelig for å puste etter noen minutter i en bowlinghall. Tør absolutt ikke stikke fingrene i de hullene på kulen. Lydene, luktene, huff grusomt! Heldigvis OK å leve med.

2. Fobi for å vri opp visse kluter og svamper. Noen kluter og særlig klasseromssvamper lager en ekkel lyd, som hvis man suger på vått papir. Må ta meg 5 minutter hvis det skjer.

Har du en sær fobi?

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Maggi

11

• favn

9

• nilia

6

• Glimtipper

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, noen få.

1. Hvaler. Jeg hater dypt vann, det er så stort. Og så lever at på til disse enorme dyrene nede i havgapet... Grøss.

2. Klovner. Ikke en unormal fobi, men vanskelig å forklare. Jeg vil bare vite hvem i all verden som fant ut at røde, runde neser, ansiktsmaling, store føtter og latterlige klær er morsomt.

3. Langskankmygg. Jeg får pustevansker om en kommer flyvende.

4. Høyhester.

Skrevet

Å sette meg ned på offentlige toaletter.

Veldig gøy en gang vi var på et offentlig toalett og minsten var med inn for han måtte også tisse, det stod lang kø utenfor, så spør han høyt og tydelig: "mamma hvorfor står du og tisser?"

Skrevet

Jeg kan vel ikke kalle det en fobi, men jeg har stor problemer hvis en porøs trepinne (type ispinne, rørepinne) kommer borti tunga mi. Det er like ille som å tygge på sølvpapir!

Gjest dhfjivodfsdd
Skrevet

Knusktørre håndduker som puttes i munnen (vet ikke hvor ofte det skjer da, men likevel...)

Fastbrent grøt i panne, som danner brune hullmønster i panna.

+ alle andre slags ekle "hull".

Tygging på aluminiumsfolie.

Skrevet

Jeg er livredd hvis noen spiller ball i nærheten av meg.

Jeg er ekstra redd for å kjøre på glatta. (Den fobien skal jeg ta knekken på nå - med min første kjøretime med stor buss i morgen, gleder meg)

Ellers takler jeg ikke (men det går vel mer på manier):

- klissvåte filler i oppvaskkummen

- flasker uten kort

- folk som lager sånne ekle knattelyder med neglene

- stryke øynebrynene mothårs

*kniper igjen øynene og stryker febrilsk øynebrynene den rette veien*

:-)

Skrevet

Ja. Å bli jaget rundt et kjøkkenbord av tre mannlige dverger i amazon-outfit, trukket på slede av frådende ulver, på nybonet gulv, med ullsokker på bena.

"................................................"

Skrevet

Jeg er ekstra redd for å kjøre på glatta. (Den fobien skal jeg ta knekken på nå - med min første kjøretime med stor buss i morgen, gleder meg)

- flasker uten kort

(eh... flaske uten _korK_ selvfølgelig...)

Skrevet

Jeg glemte sånne hull i bunnen av bassenger, vet ikke hva de kalles, men da vi var i Thailand var det et stort hull midt i bassenget, jeg får panikk hvis jeg må svømme over dem, jeg kan jo bli sugd ned....

Skrevet

Vet ikke om det kan kalles for en fobi (men en smule sært er det)

Jeg hater "tørre håndkler" sånne knusktørre som er vasket 1000 ganger som i tillegg har hengt ute å tørket og som det ikke er brukt tøymykner på..

Får frysninger bare av å skrive om et, av en eller annen syk grunn har jeg angst mot å få dette tørre håndklet mot tennene!!

Har faktisk møtt en med samme sære angsten, men han var mest bekymtet for å få "ola bukse stoff" mot tenna.

Hehe vi fant ut at vi kanskje kunne starte en gruppe for "folk som har angst for å få textil mot tenna"

Lolololo

Skrevet

- flasker uten kort

Uhh! Klissvåte filler i oppvaskkummen blir tatt forsiktig mellom tommel og pekefinger og slengt rett over i søppelposen *grøsse*, jeg HATER sånne! Og sambo er fæl til å bare slenge dem fra seg. Heldigvis shopper jeg slike tipakninger med billige tuer på Prix :P

Skrevet

Ja. Å bli jaget rundt et kjøkkenbord av tre mannlige dverger i amazon-outfit, trukket på slede av frådende ulver, på nybonet gulv, med ullsokker på bena.

:)

Det er selvsagt deg som har ullsokker, hverken ulvene eller dvergene?

Skrevet

Knusktørre håndduker som puttes i munnen (vet ikke hvor ofte det skjer da, men likevel...)

Fastbrent grøt i panne, som danner brune hullmønster i panna.

+ alle andre slags ekle "hull".

Tygging på aluminiumsfolie.

Neimen!!

Velkommen til klubben "folk som har angst for å få textil mot tenna" ;-) Da er vi faktisk tre stykker med samme sære fobi!

Hehe se innlegget mitt*

Skrevet

Jeg hater "tørre håndkler" sånne knusktørre som er vasket 1000 ganger som i tillegg har hengt ute å tørket og som det ikke er brukt tøymykner på..

Får frysninger bare av å skrive om et, av en eller annen syk grunn har jeg angst mot å få dette tørre håndklet mot tennene!!

Har faktisk møtt en med samme sære angsten, men han var mest bekymtet for å få "ola bukse stoff" mot tenna.

Hehe vi fant ut at vi kanskje kunne starte en gruppe for "folk som har angst for å få textil mot tenna"

Lolololo

Haha jeg får også noia av å tenke på tørre håndklær mot tennene. Ikke MOT tennene da, men å tygge på dem *hyyyl*.

Men sånn generelt sett har jeg ikke noe imot dem, jeg bruker nemlig aldri tøymykner ;)

Skrevet

- flasker uten kort

"Ellers takler jeg ikke (men det går vel mer på manier):

- klissvåte filler i oppvaskkummen"

Å de er ekle! Jeg får helt noia hvis jeg finner sånne ekle kluter liggende. Hvorfor kan ikke folk vri dem opp? *grøss*

Hvis jeg _må_ ta i dem, tar jeg kluten mellom pekefinger og tommel og vil helst kaste den. *grøsser igjen*

Skrevet

:)

Det er selvsagt deg som har ullsokker, hverken ulvene eller dvergene?

Ja. De har sko med skikkelig gode gummisåler som gir godt grep :-)

"........................................."

Gjest Kalle Anka
Skrevet

Lolololo

Morsomt, det er ingen fobi, men jeg HATER nye håndkler fulle av tøymykner. Det er skikkelig ekkelt, akkurat som stoffet er mettet med såpe og det er umulig å bli tørr. Jeg foretrekker harde gamle håndkler som faktisk tørker.

Gjest antibowling
Skrevet

hehe.

Er du performance-kunstner?

Tror du leder så langt.

Skrevet

Jeg kan ligge og ikke få sove når jeg begynner å tenke på kniver eller dører som kutter over fingre.

Skrevet

Ja, noen få.

1. Hvaler. Jeg hater dypt vann, det er så stort. Og så lever at på til disse enorme dyrene nede i havgapet... Grøss.

2. Klovner. Ikke en unormal fobi, men vanskelig å forklare. Jeg vil bare vite hvem i all verden som fant ut at røde, runde neser, ansiktsmaling, store føtter og latterlige klær er morsomt.

3. Langskankmygg. Jeg får pustevansker om en kommer flyvende.

4. Høyhester.

Hva er en langskankmygg? Skjønner at den har lange kroppsdeler på ett vis, men hva er det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...