Gå til innhold

Har du en sær fobi?

Anbefalte innlegg

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Maggi

11

• favn

9

• nilia

6

• Glimtipper

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Anatidaephobia - Fear that somewhere, somehow, a duck is watching me

Skrevet

Er det det som er frykt for at det et eller annet sted sitter en and (e.l.) og følger med på hva du gjør? Om ikke, hva kalte han den igjen? den var nemlig genial =)

Nei, det er (fritt etter hukommelsen):

Frykten for å ha en ulv halsende etter seg mens man løper i sokkelesten rundt kjøkkenbordet.

Skrevet

Har ingen spesielle fobier.

Når jeg leser nedover her så var det jaggu mye rart. Det er rart verden er som den er og ikke enda verre:-)

Skrevet

hehe, morsomt =)

Jeg ser jo det komiske i det når jeg er våken og ikke i nærheten av slike damer. Men jeg grøsser over hele kroppen når jeg ser de på gaten e.l

Jeg kjenner snille, tjukke damer med store pupper, men det hjelper liksom ikke.

• 8 måneder senere...
Gjest dette er ekkelt
Skrevet

Jeg har en ganske tydelig fobi mot tyggis. Spesiellt andre sine tyggis griserier. Spesiellt hvis folk legger fra seg tyggis på middagstallerkenen sin mens de eter opp middagen. ÆSJ. Og hvis folk legger fra seg klyser. Og værst av alt... hvis jeg kommer borti andre sine slafserier. Blir kvalm bare jeg tenker på det.

Og sist men ikke minst... hvis folk sitter og drar i tyggisen. Slik ut av munnen vet du... Æsj tenk alle bakterier og griseri som blir pirka inn i tyggisen da

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg har en ganske tydelig fobi mot tyggis. Spesiellt andre sine tyggis griserier. Spesiellt hvis folk legger fra seg tyggis på middagstallerkenen sin mens de eter opp middagen. ÆSJ. Og hvis folk legger fra seg klyser. Og værst av alt... hvis jeg kommer borti andre sine slafserier. Blir kvalm bare jeg tenker på det.

Og sist men ikke minst... hvis folk sitter og drar i tyggisen. Slik ut av munnen vet du... Æsj tenk alle bakterier og griseri som blir pirka inn i tyggisen da

En jeg kjenner pleide å plassere tyggisen sin under asjetten sin når hun var på besøk hos noen. Klemte den altså godt ned i duken med asjetten. Når jeg tenker over det nå så er det jo utrolig ekkelt og frekt!! *yuk*

Gjest trultemor26
Skrevet

Hvorfor i all verdens land og rike svarer du på en sååå gammel tråd??

Gjest dette er ekkelt
Skrevet

Hvorfor i all verdens land og rike svarer du på en sååå gammel tråd??

Hehe. Ja det var jammen en gammel tråd. Grunnen til at jeg svarte på den er at jeg har skrevet inn noe på den søkegreia som jeg leita etter. Noe med en fobi. Da kom jeg over innlegget ditt. Men jeg var altså ikke klar over at det var helt fra 2005. Da hadde jeg ikke svart.

*humre*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...