Mistrale Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 En variant av Gary Larsons lupoglifobi? fant det =) 0 Siter
Mistrale Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Anatidaephobia - Fear that somewhere, somehow, a duck is watching me 0 Siter
favn Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Er det det som er frykt for at det et eller annet sted sitter en and (e.l.) og følger med på hva du gjør? Om ikke, hva kalte han den igjen? den var nemlig genial =) Nei, det er (fritt etter hukommelsen): Frykten for å ha en ulv halsende etter seg mens man løper i sokkelesten rundt kjøkkenbordet. 0 Siter
favn Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 fant det =) Lenke? Jeg lette nemlig, men fant ikke... 0 Siter
mrxx Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Har ingen spesielle fobier. Når jeg leser nedover her så var det jaggu mye rart. Det er rart verden er som den er og ikke enda verre:-) 0 Siter
Velouria Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 hehe, morsomt =) Jeg ser jo det komiske i det når jeg er våken og ikke i nærheten av slike damer. Men jeg grøsser over hele kroppen når jeg ser de på gaten e.l Jeg kjenner snille, tjukke damer med store pupper, men det hjelper liksom ikke. 0 Siter
Mistrale Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Lenke? Jeg lette nemlig, men fant ikke... http://en.wikipedia.org/wiki/-phobia Står under "Joke phobias". Er opprinnelig en Gary Larson vits... fant ikke selv tegneserieruta desverre... 0 Siter
favn Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 http://en.wikipedia.org/wiki/-phobia Står under "Joke phobias". Er opprinnelig en Gary Larson vits... fant ikke selv tegneserieruta desverre... Takk skal du ha. Det der kaller jeg skikkelig god søketeft 0 Siter
Gjest dette er ekkelt Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Jeg har en ganske tydelig fobi mot tyggis. Spesiellt andre sine tyggis griserier. Spesiellt hvis folk legger fra seg tyggis på middagstallerkenen sin mens de eter opp middagen. ÆSJ. Og hvis folk legger fra seg klyser. Og værst av alt... hvis jeg kommer borti andre sine slafserier. Blir kvalm bare jeg tenker på det. Og sist men ikke minst... hvis folk sitter og drar i tyggisen. Slik ut av munnen vet du... Æsj tenk alle bakterier og griseri som blir pirka inn i tyggisen da 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Jeg har en ganske tydelig fobi mot tyggis. Spesiellt andre sine tyggis griserier. Spesiellt hvis folk legger fra seg tyggis på middagstallerkenen sin mens de eter opp middagen. ÆSJ. Og hvis folk legger fra seg klyser. Og værst av alt... hvis jeg kommer borti andre sine slafserier. Blir kvalm bare jeg tenker på det. Og sist men ikke minst... hvis folk sitter og drar i tyggisen. Slik ut av munnen vet du... Æsj tenk alle bakterier og griseri som blir pirka inn i tyggisen da En jeg kjenner pleide å plassere tyggisen sin under asjetten sin når hun var på besøk hos noen. Klemte den altså godt ned i duken med asjetten. Når jeg tenker over det nå så er det jo utrolig ekkelt og frekt!! *yuk* 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Jeg har en ganske tydelig fobi mot tyggis. Spesiellt andre sine tyggis griserier. Spesiellt hvis folk legger fra seg tyggis på middagstallerkenen sin mens de eter opp middagen. ÆSJ. Og hvis folk legger fra seg klyser. Og værst av alt... hvis jeg kommer borti andre sine slafserier. Blir kvalm bare jeg tenker på det. Og sist men ikke minst... hvis folk sitter og drar i tyggisen. Slik ut av munnen vet du... Æsj tenk alle bakterier og griseri som blir pirka inn i tyggisen da Hvorfor i all verdens land og rike svarer du på en sååå gammel tråd?? 0 Siter
Gjest dette er ekkelt Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Hvorfor i all verdens land og rike svarer du på en sååå gammel tråd?? Hehe. Ja det var jammen en gammel tråd. Grunnen til at jeg svarte på den er at jeg har skrevet inn noe på den søkegreia som jeg leita etter. Noe med en fobi. Da kom jeg over innlegget ditt. Men jeg var altså ikke klar over at det var helt fra 2005. Da hadde jeg ikke svart. *humre* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.