Gå til innhold

Spare på åpna banan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Madagaskar

Jeg har gjort d.. Men jeg ville ikke åpna hele bananen, for å så spare en del.

Jeg bruker å skjære bananen i to, i tilfelle bare halve spises. Da legger jeg den andre delen i kjøleskapet imens.

Og da har den ikke blitt helt "pakket ut" heller..så den har ennå skallet på, utenom der du har skjært over da.

Jeg har gjort d.. Men jeg ville ikke åpna hele bananen, for å så spare en del.

Jeg bruker å skjære bananen i to, i tilfelle bare halve spises. Da legger jeg den andre delen i kjøleskapet imens.

Og da har den ikke blitt helt "pakket ut" heller..så den har ennå skallet på, utenom der du har skjært over da.

Sånn gjør jeg det også.

Du kan spise bananen helt til den blir yr, og den er ikke ulik gulroten i hvordan den oppfører seg etter at du har skrelt den.

Tror det er en likhet de fleste grønnsaker som banan har. F.eks. gulroten, bananen og sleia. Altså de du må plukke opp fra jorden.

Jeg liker ordet banan veldig godt.

Du kan spise bananen helt til den blir yr, og den er ikke ulik gulroten i hvordan den oppfører seg etter at du har skrelt den.

Tror det er en likhet de fleste grønnsaker som banan har. F.eks. gulroten, bananen og sleia. Altså de du må plukke opp fra jorden.

Hva er det du har fått i deg i dag? Grønnsaker man plukker opp fra jorda...

Annonse

Gjest trultemor25

Hmm.. ok.. litt snodig det du skriver men..

*LOL*

Hva har du spist ikveld, SDD?

hehehehehe

Annonse

Gjest trultemor25

Har du dårlig råd? ;)

Greia er at jeg har begynt å gi lille veslemor litt banan, men hun spiser ikke en hel banan, og jeg er ikke så veldig glad i banan, så derfor tenkte jeg å spare på resten av bananen istedenfor å kaste bananen, men jeg vet ikke om det er no bra å gi overvintra banan (som i halv banan fra i går) til en liten bebi. Kanskje hvis man deler bananen i 2 som en sa her, og bruker den delen av bananen som ennå er uåpna og ikke har vært i kontakt med luft. Eller tror du lufta suger seg innover i bananen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...