Gå til innhold

Noen som så "seks som oss"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest dropper det i dag...

Beskriv det... jeg er døds nysjerrig:o)

Nå skulle jeg ønske det gikk an å tegne her inne!

Det var en kjønnsløs sak som kunne minne om et menneske, en løkke man hengte rundt halsen som illustrerte armer, et hode og en kjegleformet kropp som hang ned på bakken.

Hun krøp opp i sengen med denne saken, og det så så koselig ut!

Håper forklaringen var forståelig....

Annonse

Men vet hun ikke at pastor Arne Marcussen er farlig?

Jeg er så bekymret for Solfrid. Snille jenta, og så rote seg bort i den fæle fyren. Visst virker han OK nå, men vi har ikke glemt hva han gjorde for et par år siden.

Åsså så masse hår han hadde på ryggen da gitt, det er det eneste jeg forbinder han med....

Nei, Solfrid får holde seg til den der tingen istedet!

Åsså så masse hår han hadde på ryggen da gitt, det er det eneste jeg forbinder han med....

Han er nokså behåret, ja.

Men vi vet jo at Solfrid etter hvert kakker seg på lag med han terapeuten fra Rehabiliteringssenteret som hun traff igjen på Ridesenteret. Han vises jo i vignetten.

Men vet hun ikke at pastor Arne Marcussen er farlig?

Jeg er så bekymret for Solfrid. Snille jenta, og så rote seg bort i den fæle fyren. Visst virker han OK nå, men vi har ikke glemt hva han gjorde for et par år siden.

For ikke å snakke om at ryggen og skuldrene hans er dekket med den tetteste grekermatte.

Var visst litt sent ute ser jeg =)

Men du e rvel ikke flau for at du vil ha en sånn koseting? =)

Var visst litt sent ute ser jeg =)

Men du e rvel ikke flau for at du vil ha en sånn koseting? =)

Litt flau kanskje! Neida, det går bra...

Har trålet Ikea katalogen på nett, men finner ikke saken, hmmm, får fortsette å lete.....

For ikke å snakke om at ryggen og skuldrene hans er dekket med den tetteste grekermatte.

Liker du ikke hårete mannfolk?

Alt med måte, selvsagt, men jeg er svak for lodne rumper.

Og hårete underarmer og bein er nærmest et must. På brystet er det ikke så farlig om de har hår eller ikke.

Annonse

Gjest mirakel*2?

Og hårete underarmer og bein er nærmest et must. På brystet er det ikke så farlig om de har hår eller ikke.

"Alt med måte, selvsagt, men jeg er svak for lodne rumper."

urk

Jeg liker en mix.

Eksen min har et veldig maskulint, deilig ansikt, med markerte kjeve- og kinnbein, og kortkort nesten barbert hår. (På en måte ligner han litt på Fredrik Ljungberg).

Han har hår på brøstet og diverse andre steder der det bør være, og han har ikke hår på ryggen (takk gud), og fjerner hår andre steder der det ikke skal være. Og så trener han veldig mye, noe som vises.

Samtidig så er han veldig flink med hygiene, bruker fuktighetskrem, og tar vare på kroppen sin. Dette synes jeg er akkurat passe.

Hm.. vet ikke om dette ble skrytete.. poenget er jo bare at han er prakteksempelet på sånn _jeg_ liker det. Altså, kort sagt, en velstelt og veloppdratt macho (med litt hår på kassa), men ikke en mannemann ala ølvom, hår på ryggen, og raping.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...