Gå til innhold

"Ikke gravid"


Triad

Anbefalte innlegg

...Det stod det på testen i dag tidlig... Kanskje det var bedre med den ensomme streken? Føltes litt brutalt å få ordene svart på hvitt etter 2 håpefulle uker.

Tok ikke mere enn ett par timer etter testen før mensen kom (kommer hvertfall ikke til å stole på mensen som ett tegn på ikke gravid etter historien til "lisj pia" har hørt om andre også).

Sukk, skuffet og lei meg jeg. Selv om det bare var vår 1 pp etter sa i sommer så håpet jeg jo at jeg kunne være en av de få som faktisk kom igjennom nåløyet og blir befruktet ved 1ste forsøk.

Jaja, bedre lykke neste gang.. 14 dager til nok en el :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skulle vært forbudt med lov å lage graviditetstester som var konstruert slik at de kunne være negative ;-)

*trøsteklem*

Unner deg å bli gravid kjapt, vi får satse på neste prøveperiode for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...