Gå til innhold

Erik Thorstvedt som julegave?

Anbefalte innlegg

Jeg er en jævel til å skru sammen hyller og den slags, men omtrent der går også grensen. Klart jeg ville sett alle fordeler med å lære av og kikke på Erik ;-)

Enn du? Hadde du blitt fornærmet hvis du fikk denne til jul?

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/11/30/450812.html

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208333-erik-thorstvedt-som-julegave/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

23

• morsan

10

• Gyda

7

• Katt-ja

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Man kan alltids nyte synet av en lekker mann! ;-)

Jeg hadde tatt det med et smil hvis jeg hadde fått en slik DVD av enhver annen enn min mann! ;-)

I artikkelen nevnes at kvinner kan bruke slike spørsmål om mannens bistand som sjekketriks - i mitt hjem er nok spørsmålene mer et forsøk på å få til en smule mer rettferdig fordeling av alt som skal gjøres! ;-)

Jeg tror ikke noen ville funnet på å gi meg den, for jeg skifter f.eks. hjul på bilen selv, - liker mye bedre skru, reparere og monterings saker bedre enn vanlig husarbeid ;-)

Men jeg kjenner ikke mange likesinnede damer. De fleste burde ikke bli fornærmet for å få den, dessuten er Thorstvedt en fyr man godt kan se på...

Jatakk! Men må det være på DVD, kunne man ikke ha hyret ham til å vise triksene live? ;-)

Jeg hadde ikke blitt fornærma. Jeg vet jeg er bortskjemt med en mann som fikser det meste av sånne "manneting". Jeg kan nok gjøre det meste om jeg bare må. Men det må jeg jo ikke ;-)

Jeg tror den der fungerer bedre som et sexleketøy for kvinner.

Jeg liker Thorstvedt utrolig godt. Har alltid gjort det. Og i Tufte framstår han som en jævla sympatisk fyr.

Men han må slutte å si "fantastisk" hele tiden.

Storveis bruk av 'fantastisk' tror jeg er et sør- og vestlandsfenomen. Kjenner flere derfra som bruker ordet ofte.

Annonse

Man kan alltids nyte synet av en lekker mann! ;-)

Jeg hadde tatt det med et smil hvis jeg hadde fått en slik DVD av enhver annen enn min mann! ;-)

I artikkelen nevnes at kvinner kan bruke slike spørsmål om mannens bistand som sjekketriks - i mitt hjem er nok spørsmålene mer et forsøk på å få til en smule mer rettferdig fordeling av alt som skal gjøres! ;-)

Jeg er helt åpen om at jeg spiller på 'hjelpeløs kvinne' for å få menn til å fikse og ordne. Alle blir så fornøyde: Jeg får det ordnet, og mannen får brust med fjærene. En utmerket ordning.

Jeg tror ikke noen ville funnet på å gi meg den, for jeg skifter f.eks. hjul på bilen selv, - liker mye bedre skru, reparere og monterings saker bedre enn vanlig husarbeid ;-)

Men jeg kjenner ikke mange likesinnede damer. De fleste burde ikke bli fornærmet for å få den, dessuten er Thorstvedt en fyr man godt kan se på...

Jeg synes både husarbeide og skru/reparere er kjedelig.

Så er det da også slik at jeg egentlig hører hjemme på båt i Karibien med bøker, vin, mann og barn ombord.

Jeg hadde ikke lært et spøtt av det han måtte ha å komme med av praktiske råd - det ville ikke interessert meg heller.

Men _mannen_ derimot kunne jeg ha hatt stor nytelse av å se ham i sving med det ene og det andre.

Og dersom han er lur nok og setter blikket rett i kameraet ofte nok, så er jeg nok helt solgt!

Jatakk! Men må det være på DVD, kunne man ikke ha hyret ham til å vise triksene live? ;-)

Jeg hadde ikke blitt fornærma. Jeg vet jeg er bortskjemt med en mann som fikser det meste av sånne "manneting". Jeg kan nok gjøre det meste om jeg bare må. Men det må jeg jo ikke ;-)

Live... hehe

Annonse

Jeg hadde ikke lært et spøtt av det han måtte ha å komme med av praktiske råd - det ville ikke interessert meg heller.

Men _mannen_ derimot kunne jeg ha hatt stor nytelse av å se ham i sving med det ene og det andre.

Og dersom han er lur nok og setter blikket rett i kameraet ofte nok, så er jeg nok helt solgt!

Aldri så galt at...

Jeg synes både husarbeide og skru/reparere er kjedelig.

Så er det da også slik at jeg egentlig hører hjemme på båt i Karibien med bøker, vin, mann og barn ombord.

Men det er ingen som forstår at det er der du hører hjemme? Akk...

Det hørtes i grunnen ut som et helt greit alternativ ;-)

skorpionfisken

Tror sambo ville blitt fornærmet. For det første er sånne praktiske ting hans jobb, for det andre kan jeg nok se på ham for å lære sånt istedet for Torstvedt.

Men, jeg skulle gjerne hatt den bare for å få sikle på Torstvedt innimellom :-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...