Gå til innhold

Finne frem til gammel bekjent

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å ta opp kontakten med en gammel bekjent, og lurer på hvor jeg skal finne frem til info om hvor vedkommende holder til, evnt telefonnummer. Hun er 19 år gammel, og står derfor kanskej ikke oppført på skattelistene!?

Jeg vet heller ikke hvilket fylke hun tilhører, hun flyttet nemlig rett etter at vi mistet kontakten.

På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208339-finne-frem-til-gammel-bekjent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo hun står nok i skattelistene, men nå er det jo ikke åpent å søke i de to siste årene lengre.

Hva med telefonkatalogen?

Det er også mulig folkeregisteret kan hjelpe, siden adresse ikke er spesielt beskyttet informasjon.

Andre alternativer er å sende brev til hennes gamle adresse og satse på at det blir videresendt, eller kontakte hennes foreldre.

Takk for tips.

Det som er, er at denne jenta har 2 fornavn, men jeg tror kun hun bruker det ene, og da er det mange i Norge, hvis jeg skal lete i telefonkatalogen....

Foreldrene vil jeg helst ikke ha noe med å gjøre, da denne jenta var et fosterbarn som bodde hos oss! ;o) Får lete, og se...

hare1365380455

Takk for tips.

Det som er, er at denne jenta har 2 fornavn, men jeg tror kun hun bruker det ene, og da er det mange i Norge, hvis jeg skal lete i telefonkatalogen....

Foreldrene vil jeg helst ikke ha noe med å gjøre, da denne jenta var et fosterbarn som bodde hos oss! ;o) Får lete, og se...

Du vet altså ikke hvor hun bor så du kan ta avansert søk?

Annonse

Takk for tips.

Kan du ikke få hjelp fra barnevernet/fosterhjemtjenesten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...