Gjest - mangler begrepet Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 en organisasjon som er med å utvikle teknologien.. mao de er langt fremme teknologisk både ved å ta i bruk andres teknologi samtidig som de utvikler egen. Finnes det et godt ord som dekker? 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Innovatør på området? jeg skulle akkurat til å foreslå det samme 0 Siter
Gjest - mangler begrepet Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Innovatør på området? tenker mer på et ord i retning trendsetter, men det er jo ikke det de er... Mulig jeg kan bruke innovatør...hmmm.. Takk iallafall :-) 0 Siter
favn Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 tenker mer på et ord i retning trendsetter, men det er jo ikke det de er... Mulig jeg kan bruke innovatør...hmmm.. Takk iallafall :-) Hm, trendsetter passer kanskje bedre når det gjelder mote, design etc? 0 Siter
Gjest - mangler begrepet Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hm, trendsetter passer kanskje bedre når det gjelder mote, design etc? Ja, nettopp.. og det blir feil i forhold til dette. Jeg bruker innovatør om det ikke skulle dette ned et bedre ord :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 tenker mer på et ord i retning trendsetter, men det er jo ikke det de er... Mulig jeg kan bruke innovatør...hmmm.. Takk iallafall :-) Grunder? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.