Gå til innhold

Internatet UK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte egentlig å få med meg dette programmet, og trodde det begynte i kveld, men så ser jeg at det er episode to.

Går det an å få tak i den episoden? Når jeg prøver å trykke på "web-tv" på tvnorges sider får jeg bare opp noen få linker til programmer, er dette alle de har, eller må jeg lete en annen plass?

På forhånd takk, om noen vet!

Skrevet

Du vil ikke se det. Jeg så en episode og de er sadister på alvor, just like irl.

Skrevet

Du vil ikke se det. Jeg så en episode og de er sadister på alvor, just like irl.

Hehe...vil nå se en episode og bestemme det selv jeg, da ;)

Skrevet

Belager, jeg vet ikke, men jeg må bare si at det er absolutt verdt å få med seg!

Den norske versjonen kan bare gå å legge seg. Her skriker de voksne opp i trynet på unga til de begynner å gråte, og beordrer de til å stå flere minutter helt stille under rennende iskaldt vann.

Skrevet

Hehe.. akkurat nå hadde jeg satt veldig pris på en slette-funksjon... =p

Skrevet

Belager, jeg vet ikke, men jeg må bare si at det er absolutt verdt å få med seg!

Den norske versjonen kan bare gå å legge seg. Her skriker de voksne opp i trynet på unga til de begynner å gråte, og beordrer de til å stå flere minutter helt stille under rennende iskaldt vann.

Ja, jeg også synes at det ser veldig spennende ut...eller...sadistisk kanskje, som favn sier, men samtidig så -er- det slik det var for 50 år siden, så det er ganske interessant å se det, egentlig...Jeg hadde gledet meg til det begynte, og så har det allerede begynt :(

Skrevet

Ja, jeg også synes at det ser veldig spennende ut...eller...sadistisk kanskje, som favn sier, men samtidig så -er- det slik det var for 50 år siden, så det er ganske interessant å se det, egentlig...Jeg hadde gledet meg til det begynte, og så har det allerede begynt :(

Ikke sant? De har bare godt av å se hvilkn luksusverden de egentlig lever i nå. Farfaren min ble løftet etter øret så det revnet en gang han hadde kvesset blyanten sin i timen.

Men så så, du kommer nok fort inn i det skal du se. Det meste var jo bare sånn forklaring og levere inn tinga og sånn sist. Og hvis det er noe du lurer på kan du jo bare spørre meg? =)

Skrevet

Ikke sant? De har bare godt av å se hvilkn luksusverden de egentlig lever i nå. Farfaren min ble løftet etter øret så det revnet en gang han hadde kvesset blyanten sin i timen.

Men så så, du kommer nok fort inn i det skal du se. Det meste var jo bare sånn forklaring og levere inn tinga og sånn sist. Og hvis det er noe du lurer på kan du jo bare spørre meg? =)

Hihi, ja :D

Jeg skal be deg om et lite resyme dersom jeg ikke lykkes med å finne den episoden på nettet en plass i løpet av rimelig kort tid. So stay tuned!

Jeg vet jo at det er sjelden man går glipp av noe særlig i første episoden, men jeg er sånn som -vil- se alt fra starten ;)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

kvesset blyanten sin? Gurimalla. Det hadde jo blitt rettsak nå til dags bare læreren hadde blåst på elevens øre.

Skrevet

Hehe...vil nå se en episode og bestemme det selv jeg, da ;)

Jaja, kom ikke etterpå og si at jeg ikke advarte deg. Det var i alle fall for sterk kost for meg.

Skrevet

Hehe.. akkurat nå hadde jeg satt veldig pris på en slette-funksjon... =p

For å slette det jeg skrev?

Gjest mirakel*2?
Skrevet

når begynner det idag da? Kunne tenkt meg å se det

Skrevet

når begynner det idag da? Kunne tenkt meg å se det

20.30 på tvnorge!

Skrevet

kvesset blyanten sin? Gurimalla. Det hadde jo blitt rettsak nå til dags bare læreren hadde blåst på elevens øre.

Hahaha!! Ikke sant?

Nå er det sånn at hvis læreren kvesser blyanten sin, så skriker eleven "hold kjeft di j#%¤&(% h***, jeg prøver å arbeide!!", hvorpå læreren ber om unnskyldning.

Skrevet

Jaja, kom ikke etterpå og si at jeg ikke advarte deg. Det var i alle fall for sterk kost for meg.

Nei, jeg pleier sjelden å komme hit og anklage deg etter at jeg har sett noe fælt ;)

Skrevet

For å slette det jeg skrev?

Nei, for å slette det _jeg_ skrev. Vi er ikke helt på nett vi to? =p

Jeg legger ut om hvor godt jeg liker programmet og hvor strenge de er og sånn, og så leser jeg rett etterpå at du anbefaler henne ikke å se det fordi de er sadistiske. Følte meg litt småpervo da ;)

Skrevet

Okay, nå gidder jeg ikke lete etter den episoden mer. Kan du gi meg et lite sammendrag?

Skrevet

Okay, nå gidder jeg ikke lete etter den episoden mer. Kan du gi meg et lite sammendrag?

Og plutselig er alt forsvunnet som dugg for solen... =o

De fikk vedlig stygge klær og hatter hvertfall. Og de begynte på samme måte som de norske å gjemme unna ting.

Han ene gjemte unna kaker og godteri, og inspektøren som så det ropte på rektoren, og kom med masse spydige kommentarer. Da rektoren kom inn og så at han hadde gjemt unna godteri, skrek han "WHAAAT!!!???", og da tror jeg seriøst at guttungen skvetta litt på seg. Så vidt jeg husker fikk han ikke annet enn en reprimade på rektors kontor, samt at han kom frem med litt mer han hadde gjemt unna (ikke alt).

En annen som gjorde noe galt fikk tre minutter under iskaldt vann. Rektor sa til vaktmesteren "sørg for at det blir skikkelig ubehagelig, men ikke skad ham" (!) Jeg fikk forøvrig litt sansen for denne gutten, siden han bare bet tenna sammen og tok straffen uten et knyst. My kinda guy.. ;)

Ei jente som satt og pirka i maten måtte sitte igjen etterpå, og da stod rektoren og sa masse stygge ting opp i ansiktet hennes. "Du skal ikke ta det som et kompliment at ditt navn er det første jeg har lært meg" osv. De skriker skikkelig til dem. Men han ble litt mildere på slutten, og sa til kamera at han så at øynene begynte å fylles med tårer, så han tok ikke så hardt i mer, når han så at det hadde gått inn.

Husmor har en helt annen rolle enn i den norske, hun er fæl, og fikk ei sånn litt rar jente med røde fletter til å begynne å gråte fordi hun ikke hadde redd opp senga skikkelig eller hva det var. (Der var det snakk om _strøkent_ altså!)

Ja.. det er det jeg kan huske! Synd jeg ikke husker noen av navna da, men kan koble dem til personene etter episode to.

Skrevet

Og plutselig er alt forsvunnet som dugg for solen... =o

De fikk vedlig stygge klær og hatter hvertfall. Og de begynte på samme måte som de norske å gjemme unna ting.

Han ene gjemte unna kaker og godteri, og inspektøren som så det ropte på rektoren, og kom med masse spydige kommentarer. Da rektoren kom inn og så at han hadde gjemt unna godteri, skrek han "WHAAAT!!!???", og da tror jeg seriøst at guttungen skvetta litt på seg. Så vidt jeg husker fikk han ikke annet enn en reprimade på rektors kontor, samt at han kom frem med litt mer han hadde gjemt unna (ikke alt).

En annen som gjorde noe galt fikk tre minutter under iskaldt vann. Rektor sa til vaktmesteren "sørg for at det blir skikkelig ubehagelig, men ikke skad ham" (!) Jeg fikk forøvrig litt sansen for denne gutten, siden han bare bet tenna sammen og tok straffen uten et knyst. My kinda guy.. ;)

Ei jente som satt og pirka i maten måtte sitte igjen etterpå, og da stod rektoren og sa masse stygge ting opp i ansiktet hennes. "Du skal ikke ta det som et kompliment at ditt navn er det første jeg har lært meg" osv. De skriker skikkelig til dem. Men han ble litt mildere på slutten, og sa til kamera at han så at øynene begynte å fylles med tårer, så han tok ikke så hardt i mer, når han så at det hadde gått inn.

Husmor har en helt annen rolle enn i den norske, hun er fæl, og fikk ei sånn litt rar jente med røde fletter til å begynne å gråte fordi hun ikke hadde redd opp senga skikkelig eller hva det var. (Der var det snakk om _strøkent_ altså!)

Ja.. det er det jeg kan huske! Synd jeg ikke husker noen av navna da, men kan koble dem til personene etter episode to.

Takk for oppdatering! Da satser jeg bare på at timerfunksjonen på videospilleren min funker, for jeg er nødt til å ta det opp i kveld :D

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Hahaha!! Ikke sant?

Nå er det sånn at hvis læreren kvesser blyanten sin, så skriker eleven "hold kjeft di j#%¤&(% h***, jeg prøver å arbeide!!", hvorpå læreren ber om unnskyldning.

en gang var det en lærer som gjorde noe feil i timen. Hun sa hun var litt sliten. Så sier den ene eleven høyt i klassen: "Du får for lite sex." Hvor har det blitt av respekten? Enkelte lærere er av den typen at en kan spøke litt med dem og de spøker tilbake. Hun her var ikke av den typen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...