Gå til innhold

Det styggeste navnet dere vet om?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 160
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

20

• morsan

15

• laban

12

• fei1365380229

9

Mest aktive i denne tråden

Gjest Lurer baree

Alle blir så sure hvis man svarer på sånt, fordi de kan hete det i virkeligheten..

Og så? Er ikke folk her anonyme? Er det bedre da å si at man f.eks foretrekker brunetter fremfor blondiner? Blir blondinene her skikkelig snurte da? Ærlig talt altså.

Og så? Er ikke folk her anonyme? Er det bedre da å si at man f.eks foretrekker brunetter fremfor blondiner? Blir blondinene her skikkelig snurte da? Ærlig talt altså.

Jeg hadde faktisk blitt litt lei meg om noen svarte i denne tråden at mitt navn i RL, var det styggeste de viste om.

Annonse

Tror du alle synes ditt navn er det fineste da?

Forskjell på å skjønne at det er en mulighet for det, og det å få visshet om det! ;-)

Jeg vet at mest sannsynlig så liker ikke alle meg heller, men jeg vil bli lei meg hvis jeg får VITE at noen ikke liker meg - selv om personen er uviktig.

Annonse

Det er mange navn jeg ikke liker fordi jeg forbinder de med "mindre hyggelige" personer.

Men navn jeg ikke liker sånn generelt må være dobbeltnavn som ikke passer sammen i hele tatt! Feks Dagny-Rigmor og Steinar-Ingmar

En kompis av en kompis heter i fullt alvor Arne Bjarne...

Jeg hadde faktisk blitt litt lei meg om noen svarte i denne tråden at mitt navn i RL, var det styggeste de viste om.

Slike tråder har det jo vært noen av oppetter tidene.

Når mitt riktige navn har blitt nevnt så har de fleste ikke hatt så mye til overs for det navnet.

Men det gjør meg ikke noe for å si det mildt, synes faktisk at navnet mitt er gangske pent jeg :)

Foresten så er det nå sånn her i verden da, det vil alltid være en haug for, og en haug mot.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...