Gå til innhold

Det styggeste navnet dere vet om?

Anbefalte innlegg

Gjest Lurer baree
Skrevet

Hva er det styggeste jente- og guttenavnet dere vet om?

Fortsetter under...

• Svar 160
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

20

• morsan

15

• laban

12

• fei1365380229

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Alle blir så sure hvis man svarer på sånt, fordi de kan hete det i virkeligheten..

Gjest Lurer baree
Skrevet

Alle blir så sure hvis man svarer på sånt, fordi de kan hete det i virkeligheten..

Og så? Er ikke folk her anonyme? Er det bedre da å si at man f.eks foretrekker brunetter fremfor blondiner? Blir blondinene her skikkelig snurte da? Ærlig talt altså.

Skrevet

Jentenavn: Rita + Gjertrud, Bjørg, Gerd, Beate, Jeanette.

Guttenavn: Roger + Georg, Kjell, Jan, Tormod.

Men det er veldig mange andre som er grusomt stygge også.

Skrevet

Og så? Er ikke folk her anonyme? Er det bedre da å si at man f.eks foretrekker brunetter fremfor blondiner? Blir blondinene her skikkelig snurte da? Ærlig talt altså.

Jeg hadde faktisk blitt litt lei meg om noen svarte i denne tråden at mitt navn i RL, var det styggeste de viste om.

Skrevet

Stor forskjell på å foretrekke eller styggeste

Annonse

Gjest Lurer baree
Skrevet

Jeg hadde faktisk blitt litt lei meg om noen svarte i denne tråden at mitt navn i RL, var det styggeste de viste om.

Tror du alle synes ditt navn er det fineste da?

Skrevet

Ikke kjeft på meg da, det er ikke jeg som blir sur!

Gjest Lurer baree
Skrevet

Stor forskjell på å foretrekke eller styggeste

Ok, hvilke navn foretrekker dere minst?

Skrevet

Ja, eller kanskje enda mer hvis det var mitt barns navn, for det har jeg tross alt valgt selv! ;-)

Skrevet

Tror du alle synes ditt navn er det fineste da?

Forskjell på å skjønne at det er en mulighet for det, og det å få visshet om det! ;-)

Jeg vet at mest sannsynlig så liker ikke alle meg heller, men jeg vil bli lei meg hvis jeg får VITE at noen ikke liker meg - selv om personen er uviktig.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er mange navn jeg ikke liker fordi jeg forbinder de med "mindre hyggelige" personer.

Men navn jeg ikke liker sånn generelt må være dobbeltnavn som ikke passer sammen i hele tatt! Feks Dagny-Rigmor og Steinar-Ingmar

Gjest Andremann
Skrevet

Navn er ikkje stygge. Dei er berre meir eller mindre hensiktsmessige.

Lange abrakadabranavn som det tar tid å uttale er det, etter mitt skjønn, ikkje mykje stas med.

Annonse

Skrevet

Det er mange navn jeg ikke liker fordi jeg forbinder de med "mindre hyggelige" personer.

Men navn jeg ikke liker sånn generelt må være dobbeltnavn som ikke passer sammen i hele tatt! Feks Dagny-Rigmor og Steinar-Ingmar

En kompis av en kompis heter i fullt alvor Arne Bjarne...

Gjest synes jeg er grusomme
Skrevet

Klissete navn som Desiré, Jeanette, Chantell, Yvette osv.

Gjest M.Angelica
Skrevet

En kompis av en kompis heter i fullt alvor Arne Bjarne...

He he...seriøst?

*LOL*

Er det noe oppkalling av bestefedrene? Eller har de bare *kremt* spesiell navnesmak?

Skrevet

Slike tråder har det jo vært noen av oppetter tidene.

Når mitt riktige navn har blitt nevnt så har de fleste ikke hatt så mye til overs for det navnet.

Men det gjør meg ikke noe for å si det mildt, synes faktisk at navnet mitt er gangske pent jeg :)

Foresten så er det nå sånn her i verden da, det vil alltid være en haug for, og en haug mot.

:)

Skrevet

He he...seriøst?

*LOL*

Er det noe oppkalling av bestefedrene? Eller har de bare *kremt* spesiell navnesmak?

Aner ikke. Broren hans heter Johan Arnt eller noe sånt noe. Jeg trodde han tulla første gang han prata om dem.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Aner ikke. Broren hans heter Johan Arnt eller noe sånt noe. Jeg trodde han tulla første gang han prata om dem.

He he..Det er det verste.. !*LOl*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...