Gå til innhold

Det styggeste navnet dere vet om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slike tråder har det jo vært noen av oppetter tidene.

Når mitt riktige navn har blitt nevnt så har de fleste ikke hatt så mye til overs for det navnet.

Men det gjør meg ikke noe for å si det mildt, synes faktisk at navnet mitt er gangske pent jeg :)

Foresten så er det nå sånn her i verden da, det vil alltid være en haug for, og en haug mot.

:)

Jeg hadde nok ikke tenkt lenge over det.

Men jeg reagerte på det sure svaret som DarkPink fikk.

Jeg har ett spesielt navn jeg, så jeg vet at mange ikke liker navnet mitt, mens andre synes det er flott.

Smaken er delt, og godt er det, eller hadde det blitt kjedelig :o)

• Svar 160
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

20

• morsan

15

• laban

12

• fei1365380229

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, eller kanskje enda mer hvis det var mitt barns navn, for det har jeg tross alt valgt selv! ;-)

He he, ja du er inne på noe der. :-)

Skrevet

He he..Det er det verste.. !*LOl*

For noen år siden var det en konkurranse på radio om å kåre Norges styggeste eller rareste navn - folk måtte melde på seg sjøl! ;-)

Der gikk en av de høyeste plassene /delt tredje??) til tvillingbrødre som het noe slikt som Arne Willy og Willy Arne!! ;-)

Skrevet

Det er mange navn jeg ikke liker fordi jeg forbinder de med "mindre hyggelige" personer.

Men navn jeg ikke liker sånn generelt må være dobbeltnavn som ikke passer sammen i hele tatt! Feks Dagny-Rigmor og Steinar-Ingmar

En jeg kjenner han har 3 forholdvis lange navn....

Etter begge besteforeldrene, og det som foreldrene ville ha.

Han er ikke spesielt glad i navnet sitt nei :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

For noen år siden var det en konkurranse på radio om å kåre Norges styggeste eller rareste navn - folk måtte melde på seg sjøl! ;-)

Der gikk en av de høyeste plassene /delt tredje??) til tvillingbrødre som het noe slikt som Arne Willy og Willy Arne!! ;-)

Ho ho.. Navnet var jo ikke så ille i seg selv, men når man ikke har større fantasi enn å kalle tvillingene sine det samme (med en liten twist), da kan man begynne å lure litt ; )

Gjest M.Angelica
Skrevet

En jeg kjenner han har 3 forholdvis lange navn....

Etter begge besteforeldrene, og det som foreldrene ville ha.

Han er ikke spesielt glad i navnet sitt nei :-)

He he..det er akkurat sånne navn jeg mener. :)

Skrevet

Synes vel ikke Råmund klinger så sjarmerende. Eller Rolf, Gunda, Svanhild, Bottolf..

Skrevet

Ho ho.. Navnet var jo ikke så ille i seg selv, men når man ikke har større fantasi enn å kalle tvillingene sine det samme (med en liten twist), da kan man begynne å lure litt ; )

Ja, ikke sant? ;-)

Første og andre plass i konkurransen gikk til Hassan Isbilen og Durdei Disenbroen! ;-)

http://www.nysgjerrigper.no/Artikler/1082825562.72

Skrevet

He he..det er akkurat sånne navn jeg mener. :)

Han har problem når han skal fylle ut offentlige skjema, er ikke stor nok rubrikk ;-)

Han ler av det nå, men før så han rødt om en kalte han ved alle navnene.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Han har problem når han skal fylle ut offentlige skjema, er ikke stor nok rubrikk ;-)

Han ler av det nå, men før så han rødt om en kalte han ved alle navnene.

He he..stakkars =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Synes vel ikke Råmund klinger så sjarmerende. Eller Rolf, Gunda, Svanhild, Bottolf..

Råmund?? Er det virkelig et navn? He he =)

Skrevet

Jentenavn: Rita + Gjertrud, Bjørg, Gerd, Beate, Jeanette.

Guttenavn: Roger + Georg, Kjell, Jan, Tormod.

Men det er veldig mange andre som er grusomt stygge også.

Jeg heter ett av navnene som fei synest er stygt.Kan ikke ta meg nær av slikt :))

Har dessuten ALDRI likt det selv heller,kanskje jeg skal bytte:) I dag kan jo man hete nesten det man vil.

For mange år siden ,ute på byen,møtte jeg en mann som hette Bjørgulf....stakkars mann !!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...