Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Får jeg ikke lov å ha egne meninger? Har du sovet dårlig igjen? Og nå er jeg ikke ironisk, jeg bare lurer siden du ikke bruker å glefse sånn! 0 Siter
Gjest dropper det i dag Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Har du sovet dårlig igjen? Og nå er jeg ikke ironisk, jeg bare lurer siden du ikke bruker å glefse sånn! Ikke? Synes hun nesten ikke gjør annet. 0 Siter
Soria Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Engelbert Kjenner en mann som heter det, men han er tysk da 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Ikke? Synes hun nesten ikke gjør annet. Jeg synes Åsemor bruker å ha en veldig vennlig og hjelpsom tone her inne. Men jeg husker fra noen uker tilbake at hun fortalte om flere uker i strekk uten søvn. Så det er derfor jeg spør. 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Har du sovet dårlig igjen? Og nå er jeg ikke ironisk, jeg bare lurer siden du ikke bruker å glefse sånn! Hehe, var ikke meningen å glefse altså. Men jeg syns Laila er stygt, og syns det var rart at du måtte fortelle meg at det faktisk er pent. Vi sover veldig godt nå for tida faktisk, men jeg har fått igjen mensen, og ikke bare litt, men VELDIG. Kanskje derfor jeg glemmer smilene i dag. 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Ikke? Synes hun nesten ikke gjør annet. 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Ikke? Synes hun nesten ikke gjør annet. Jeg har aldri sett det før nå =) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hehe, var ikke meningen å glefse altså. Men jeg syns Laila er stygt, og syns det var rart at du måtte fortelle meg at det faktisk er pent. Vi sover veldig godt nå for tida faktisk, men jeg har fått igjen mensen, og ikke bare litt, men VELDIG. Kanskje derfor jeg glemmer smilene i dag. Godt å høre at det går bra med nattesøvnen, og mens er noe herk! Men i sånne hva er stygge navn tråder, er det jo helt vanlig å si i fra at en har motsatt oppfatning av et navn, for å skape litt balanse. Du synes at Laila er stygt, jeg at det er pent, og så har vi nøytralisert det helt bort :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Jeg har aldri sett det før nå =) Da leser du feil diskusjoner!! Hehe... 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Bernt og Brita er to navn jeg ikke helt klarer, men å kalle de stygge vil jeg ikke, heller "mindrefint" navn Håper det er greit å mene det? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Da leser du feil diskusjoner!! Hehe... Det må nok jeg også gjøre... Skal jeg revurdere inntrykket mitt av deg altså? 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Det må nok jeg også gjøre... Skal jeg revurdere inntrykket mitt av deg altså? Nei, jeg syns selv at jeg er en svært hyggelig person. Alle som kjenner meg i virkeligheten syns det også. 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Godt å høre at det går bra med nattesøvnen, og mens er noe herk! Men i sånne hva er stygge navn tråder, er det jo helt vanlig å si i fra at en har motsatt oppfatning av et navn, for å skape litt balanse. Du synes at Laila er stygt, jeg at det er pent, og så har vi nøytralisert det helt bort :-) Hehe... Den er god! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Nei, jeg syns selv at jeg er en svært hyggelig person. Alle som kjenner meg i virkeligheten syns det også. Det er det som er mitt inntrykk også. Se svaret mitt til "dropper det i dag" under her... 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Stygge navn er Rune, Rasmus og Lone 0 Siter
Annitta Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Roger, kenneth, henning, inge, tore, bernt, egil, ahhh jentenavn er thea, målfrid, eva, kari, stine 0 Siter
AAA Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 De navnene jeg minst kunne tenke meg å bruke er for gutter sånne typisk pøbel- og rånenavn: Ronny, Johnny, Tommy, Kenneth, Kevin, Roger osv osv. For jenter er jeg veldig lite glad i sånne navn med masse blonder på, type Isabell, Jeanette, Celine, Cassandra etc. Men det er jo greitt at smaken er forskjellig da. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.