Gå til innhold

Det styggeste navnet dere vet om?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Får jeg ikke lov å ha egne meninger?

Har du sovet dårlig igjen?

Og nå er jeg ikke ironisk, jeg bare lurer siden du ikke bruker å glefse sånn!

• Svar 160
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

20

• morsan

15

• laban

12

• fei1365380229

9

Mest aktive i denne tråden

Gjest dropper det i dag
Skrevet

Ikke? Synes hun nesten ikke gjør annet.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg synes Åsemor bruker å ha en veldig vennlig og hjelpsom tone her inne.

Men jeg husker fra noen uker tilbake at hun fortalte om flere uker i strekk uten søvn.

Så det er derfor jeg spør.

Skrevet

Hehe, var ikke meningen å glefse altså. ;) Men jeg syns Laila er stygt, og syns det var rart at du måtte fortelle meg at det faktisk er pent. ;)

Vi sover veldig godt nå for tida faktisk, men jeg har fått igjen mensen, og ikke bare litt, men VELDIG. Kanskje derfor jeg glemmer smilene i dag.

Skrevet

Jeg har aldri sett det før nå =)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hehe, var ikke meningen å glefse altså. ;) Men jeg syns Laila er stygt, og syns det var rart at du måtte fortelle meg at det faktisk er pent. ;)

Vi sover veldig godt nå for tida faktisk, men jeg har fått igjen mensen, og ikke bare litt, men VELDIG. Kanskje derfor jeg glemmer smilene i dag.

Godt å høre at det går bra med nattesøvnen, og mens er noe herk!

Men i sånne hva er stygge navn tråder, er det jo helt vanlig å si i fra at en har motsatt oppfatning av et navn, for å skape litt balanse.

Du synes at Laila er stygt, jeg at det er pent, og så har vi nøytralisert det helt bort :-)

Skrevet

Jeg har aldri sett det før nå =)

Da leser du feil diskusjoner!! Hehe... ;)

Skrevet

Bernt og Brita

er to navn jeg ikke helt klarer, men å kalle de stygge vil jeg ikke, heller "mindrefint" navn :)

Håper det er greit å mene det?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Da leser du feil diskusjoner!! Hehe... ;)

Det må nok jeg også gjøre...

Skal jeg revurdere inntrykket mitt av deg altså?

Skrevet

Det må nok jeg også gjøre...

Skal jeg revurdere inntrykket mitt av deg altså?

Nei, jeg syns selv at jeg er en svært hyggelig person. Alle som kjenner meg i virkeligheten syns det også.

Skrevet

Godt å høre at det går bra med nattesøvnen, og mens er noe herk!

Men i sånne hva er stygge navn tråder, er det jo helt vanlig å si i fra at en har motsatt oppfatning av et navn, for å skape litt balanse.

Du synes at Laila er stygt, jeg at det er pent, og så har vi nøytralisert det helt bort :-)

Hehe...

Den er god!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nei, jeg syns selv at jeg er en svært hyggelig person. Alle som kjenner meg i virkeligheten syns det også.

Det er det som er mitt inntrykk også. Se svaret mitt til "dropper det i dag" under her...

Skrevet

Roger, kenneth, henning, inge, tore, bernt, egil, ahhh

jentenavn er thea, målfrid, eva, kari, stine

Skrevet

De navnene jeg minst kunne tenke meg å bruke er for gutter sånne typisk pøbel- og rånenavn: Ronny, Johnny, Tommy, Kenneth, Kevin, Roger osv osv.

For jenter er jeg veldig lite glad i sånne navn med masse blonder på, type Isabell, Jeanette, Celine, Cassandra etc.

Men det er jo greitt at smaken er forskjellig da. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...