Gå til innhold

Det styggeste navnet dere vet om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gunda, Gøril, Gaute, Gunnar, Gisle (eh.. navn på G, tydeligvis..)

- og så finnes det utrolig mange snåle og mindre pene sammensatte navn....

Fortsetter under...

• Svar 160
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

20

• morsan

15

• laban

12

• fei1365380229

9

Mest aktive i denne tråden

Gjest Grøssss
Skrevet

De navnene jeg minst kunne tenke meg å bruke er for gutter sånne typisk pøbel- og rånenavn: Ronny, Johnny, Tommy, Kenneth, Kevin, Roger osv osv.

For jenter er jeg veldig lite glad i sånne navn med masse blonder på, type Isabell, Jeanette, Celine, Cassandra etc.

Men det er jo greitt at smaken er forskjellig da. ;-)

Helt enig! Et vennepar av meg har barn som heter Kevin og Michelle.

Skrevet

Helt enig! Et vennepar av meg har barn som heter Kevin og Michelle.

Nesten alle jentenavna som har blitt nevnt i denne tråden er sånne jeg liker.. =)

Michelle synes jeg er veldig fint. (Liker ikke Kevin da).

Skrevet

Jeg kan ikke fordra sukkersøte jentenavn som Cassandra, Jeanett(e), Iselin, Bianca, Celine/a osv...

Av guttenavn ligger Gunnar, Vidar, Jonny, Ronny, Roy, Glenn og Even på bunn.

Annonse

Skrevet

Kommer ikke på noen som skiller seg ut når det gjelder stygghet, men jeg orker bare ikke sukkersøte eller poshe navn, verken på gutter eller jenter. Jeg synes Ronny er et grusomt navn, men hvis valget stod mellom det og Maximillian ville jeg valgt Ronny.

Skrevet

Jeg heter ett av navnene som fei synest er stygt.Kan ikke ta meg nær av slikt :))

Har dessuten ALDRI likt det selv heller,kanskje jeg skal bytte:) I dag kan jo man hete nesten det man vil.

For mange år siden ,ute på byen,møtte jeg en mann som hette Bjørgulf....stakkars mann !!

Sorry :o) Jeg syns ikke mitt navn er så vanvittig fint heller, selvom det ikke er på min 10 på topp liste over de styggeste, men det er så definitivt ikke på min topp 10 beste liste heller.

Skrevet

Åh, herregud, det er lenge siden jeg har fnist så mye helt alene! =D Tror jeg må skrive den ut og henge den opp på speilet mitt, så starter jeg hver morgen med et smil.. =)

Annonse

hare1365380455
Skrevet

Det er mange navn jeg ikke liker fordi jeg forbinder de med "mindre hyggelige" personer.

Men navn jeg ikke liker sånn generelt må være dobbeltnavn som ikke passer sammen i hele tatt! Feks Dagny-Rigmor og Steinar-Ingmar

Sier du som heter Miss-Angelica? Hilsen en fornærmet Hare-Frida.... (Tuller!)

Gjest Brittaina er heller ikke så vakkert
Skrevet

For noen år siden var det en konkurranse på radio om å kåre Norges styggeste eller rareste navn - folk måtte melde på seg sjøl! ;-)

Der gikk en av de høyeste plassene /delt tredje??) til tvillingbrødre som het noe slikt som Arne Willy og Willy Arne!! ;-)

Jeg kjenner to søstre i Amerika som heter Mary-Ann og Ann-Marie.. De er jo ikke stygge (navna :o)), men så lite oppfinnsomt...

Skrevet

Jeg kjenner to søstre i Amerika som heter Mary-Ann og Ann-Marie.. De er jo ikke stygge (navna :o)), men så lite oppfinnsomt...

Ja, ikke sant? ;-) Ikke stygge i seg selv, men utrolig snodig med slik type navnelikhet.

Enda verre hos M. Jackson som har kalt to av barna det samme: Prince Michael I & II.

Den tidligere bokseren George Foreman kalte alle sønnene sine George, med romertall fra I til V! ;-)

Og fra Norge kan jeg nevne det jeg så i en fødselsannonse en gang: "Sandra har blitt storesøster til Sindre og Sondre"!!!

Høres nesten ut som om man har forlest seg på 8 små, 2 store og én lastebil! ;-)

Skrevet

En kompis av en kompis heter i fullt alvor Arne Bjarne...

Kuuuuult! :) *lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...