Gå til innhold

Det styggeste navnet dere vet om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg gikk i småskolen, var det en av de unge, pene lærerinnene som fikk en sønn.

Han fikk navnet Gudleif. Dette var på den tiden gutter ble kalt for Ole, Per og Morten.

Gjett om vi syntes synd på ham!

heter man Gudleif som barn i dag kan man risikere ganske mye erting fra Harry Potter-fansen! ;-/ det er vel det nærmeste det går an å komme Dudleif "på ånkli"!

Fortsetter under...

• Svar 160
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

20

• morsan

15

• laban

12

• fei1365380229

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Navnet skjemmer ingen heter det, og jeg synes det er på kanten å ha en slik tråd.

Men så kom jeg på følgende herrenavn (ingen gutter kan ha hatt dette navnet):

Gottskalk.

Det er ikke så veldig pent.

Beklager hvis du er her, Gottskalk!

Skal vel godt bgjøres å støre noen ved å si at Gottskalk ikke er så vakkert! ;-) Skulle tro det var ekstremt sjeldent i Norge! ;-)

Enig i at en slik tråd er på kanten, men det går da til nød an hvis folk nøyer seg med å si at de ikke synes navn X er pent. Å tillegge folk man ikke kjenner de verste egenskaper på grunn av navnet er langt over kanten....

Skrevet

heter man Gudleif som barn i dag kan man risikere ganske mye erting fra Harry Potter-fansen! ;-/ det er vel det nærmeste det går an å komme Dudleif "på ånkli"!

Stakkaren er vel voksen nå - hvis han kom seg gjennom barndommen med det navnet.

Dudleif er en enda bedre grunn til å styre unna et sånt navn. Leif er ille nok.

Skrevet

Ettersom jeg vet med sikkerhet at de navnene jeg liker minst sitter på opptil flere dol-barn (neida, Flisa - ikke på dine!) så lar jeg være å svare...

UndrendePåDetMeste
Skrevet

Trym og Grim!!!

Betyr ikke Grim "stygg" da? Hvem har vel lyst til å kalle guttungen sin for "styggen?"

Skrevet

Men det er jo en artig ide! Samme navn forlengs og baklengs!

Elin og Line er jo i samme gata. Samme navnet bare med "e" fremst og bakerst i navnet. :-)

Annonse

Skrevet

Elin og Line er jo i samme gata. Samme navnet bare med "e" fremst og bakerst i navnet. :-)

Og Agnes og Senga!

fei1365380229
Skrevet

Vi kjenner noen som har to gutter som heter Anders og Sander. Her blir det samme sak :o).

Gjest Ikke nick nå nehehehei
Skrevet

Regine, Renate, Vanessa, Klarence, Signe, Katarina, Kari osv synes jeg jer aldeles grusomme. Liker ikke dillete motenavn noe særlig heller.

Guttenavn jeg ikke liker er f.eks Ola, Ole, Knut, Karsten, Kurt (fysjom!), Ruben, Roger, Ronny, Johnny, Kåre, Nils, Elias, Paul, Odd, Mathias, Matteus...

En tidligere klassekamerat av meg (strengt religiøs) har kalt sønnen sin Elias Timoteus. Det tar kaka...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Sier du som heter Miss-Angelica? Hilsen en fornærmet Hare-Frida.... (Tuller!)

Å faen.. hadde glemt jeg het det ;P

Skrevet

Navnet skjemmer ingen heter det, og jeg synes det er på kanten å ha en slik tråd.

Men så kom jeg på følgende herrenavn (ingen gutter kan ha hatt dette navnet):

Gottskalk.

Det er ikke så veldig pent.

Beklager hvis du er her, Gottskalk!

Uff ja... Stiller på linje med Bertil og Kornelius

Skrevet

Betyr ikke Grim "stygg" da? Hvem har vel lyst til å kalle guttungen sin for "styggen?"

Godt poeng! Kjenner en stakkar som heter Grim :) Foreldrene må jo synes han er stygg! :)

Annonse

Skrevet

Klissete navn som Desiré, Jeanette, Chantell, Yvette osv.

Enig! Enig! Enig!!!!

Gjest Sonyericsson
Skrevet

Minken og Lage.. Lurer på hva slags kjemikalier de to gikk på når de presterte å kalle sine barn noe så særegent..

Ellers så har jeg en bekjent som heter Hagbart.. fiffig

Styrk og Bert er jo poppis igjen..eller.?

Skrevet

Minken og Lage.. Lurer på hva slags kjemikalier de to gikk på når de presterte å kalle sine barn noe så særegent..

Minken Fossheim heter vel egentlig noe annet? Hun fikk kallenavnet fordi faren mente hun lignet på en mink. Men finnes jo de som virkelig heter Minken da.

Skrevet

*Hehe* Hun heter ikke Minken da! Pappan hennes syntes hun så ut som en mink, derav klengenavnet. Hun heter visstnok Birte. :o)

Skrevet

Bert? Noe så grusomt og umennesklig som å hete BERT? Jeg kommer aldri til å slutte å overraskes over hvor forskjellig smak man kan ha.

Skrevet

I barnehagen jeg var vikar i var det ei jente som het Hermine.. Jeg kan ikke i min villeste fantasi forestille meg hvor de har tatt inspirasjonen fra.

Gjest Sonyericsson
Skrevet

*Hehe* Hun heter ikke Minken da! Pappan hennes syntes hun så ut som en mink, derav klengenavnet. Hun heter visstnok Birte. :o)

hehe.. Birte er nesten verre..

Birte og Lage..

eller

Birte og Bert..?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...