DarkPink Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 hehe.. Birte er nesten verre.. Birte og Lage.. eller Birte og Bert..? Hun som spiller hovedrollen i den norske filmen united heter jo Berte. Da kan man like godt kalle ungene sine Babe, Geek og Player også. 0 Siter
Gjest Sonyericsson Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Bert? Noe så grusomt og umennesklig som å hete BERT? Jeg kommer aldri til å slutte å overraskes over hvor forskjellig smak man kan ha. ikke bedre med en ø.. Børt en kjent smørsanger som døde for noen år siden hette det.. de modererte det med å legge til Erik.. ble bare tre ganger verre.. Børt Erik 8-| 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Laban heter Lone. Vel, var ikke jeg som starta denna tråden, jeg bare skriver det jeg synes slik som alle andre her. Det var en lenger ned her, eller var det lenger opp som synes mitt barns navn er stygt. Så det så. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Ettersom jeg vet med sikkerhet at de navnene jeg liker minst sitter på opptil flere dol-barn (neida, Flisa - ikke på dine!) så lar jeg være å svare... *host*? Jeg er vant til navnepryl, jeg da... 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Hele familien er omtrent nevnt i denne tråden :/ 0 Siter
AAA Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Da jeg gikk i småskolen, var det en av de unge, pene lærerinnene som fikk en sønn. Han fikk navnet Gudleif. Dette var på den tiden gutter ble kalt for Ole, Per og Morten. Gjett om vi syntes synd på ham! Jeg kjenner en Gudveig. Ikke akkurat vakkert det heller syns jeg... ;-) 0 Siter
laban Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Laban heter Lone. Tenk, jeg gjør ikke det! 0 Siter
laban Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Vel, var ikke jeg som starta denna tråden, jeg bare skriver det jeg synes slik som alle andre her. Det var en lenger ned her, eller var det lenger opp som synes mitt barns navn er stygt. Så det så. Jeg heter slett ikke Lone. Og jeg synes ikke Rasmus er noe spesielt fint navn. De to andre er vi derimot veldig uenige om. Men jeg vet godt at navnesmaken er forskjellig - og godt er det. Måtte bare markere aldri så lite.. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 I England synes jeg det er barnemishandling når foreldre med norsk tilknytning kaller sine barn Randi og Odd Randy betyr som kjent kåt...og Odd er jo bare merkelig 0 Siter
flisa Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Aha.. Du kjenner sikkert Durdei D... :-) *nikker* ikke kjenner - men dagmammaen min var naboen hennes for 22 år siden 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Hun som spiller hovedrollen i den norske filmen united heter jo Berte. Da kan man like godt kalle ungene sine Babe, Geek og Player også. Vet ikke hvor gammel hun er, men for en del år tilbake var det ingen som brukte "berte" i den betydning vi legger i det i dag. Man kan jo ikke noe for at navnet etterhvert utvikler seg til å være et "vanlig ord"! ;-) Berte var et likeså alminnelig navn som Sigrid og Ingeborg tidligere! ;-) 0 Siter
Gjest liede Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 får mindre og mindre sansen for annitta. 0 Siter
flowy Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 *nikker* ikke kjenner - men dagmammaen min var naboen hennes for 22 år siden Okey.. Hun bor tre-fire hus bortenfor foreldrene mine, skjønner du.. Hehe.. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Vet ikke hvor gammel hun er, men for en del år tilbake var det ingen som brukte "berte" i den betydning vi legger i det i dag. Man kan jo ikke noe for at navnet etterhvert utvikler seg til å være et "vanlig ord"! ;-) Berte var et likeså alminnelig navn som Sigrid og Ingeborg tidligere! ;-) Kallenavnet til eldstedattera mi er lilleberte. Syns det er søtt jeg ) 0 Siter
Babette Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Guttenavn: Arnt, Harry, Jonny, Ronny, pluss alle harry koblinger med Andre som siste: Chris Andre, Robin Andre, Kent Andre osv. Jentenavn: Ruth. 0 Siter
DarkPink Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Vet ikke hvor gammel hun er, men for en del år tilbake var det ingen som brukte "berte" i den betydning vi legger i det i dag. Man kan jo ikke noe for at navnet etterhvert utvikler seg til å være et "vanlig ord"! ;-) Berte var et likeså alminnelig navn som Sigrid og Ingeborg tidligere! ;-) Jeg tenkte på det etter at jeg hadde skrevet det. Det starta jo sikkert med ei som het Berte, som var ei skikkelig Berte, og så begynte folk å si "åh, hun der er bare så... Berte!" Blondine og Brunetta var også vanlige navn før. 0 Siter
flisa Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Okey.. Hun bor tre-fire hus bortenfor foreldrene mine, skjønner du.. Hehe.. Da vet jeg hvor de bor! M Å vei? 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Minken og Lage.. Lurer på hva slags kjemikalier de to gikk på når de presterte å kalle sine barn noe så særegent.. Ellers så har jeg en bekjent som heter Hagbart.. fiffig Styrk og Bert er jo poppis igjen..eller.? Nå heter Minken faktisk Birte da, Minken er bare et kallenavn. Og grunnen til navnene er at faren er dansk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.