Gå til innhold

Venstre fot sovner

Anbefalte innlegg

Heisan.

Jeg er 30 år, ikke overvektig og trener i perioder.

Har de sist tre dagene opplevd at venstre fot kjennes ut som om den sovner (som om jeg har sittet på den slik at blosirkulasjonen har stoppet). Merker det ganske ofte. Har vært på joggetur, men merket ikke noe mens jeg var ute. Kjenner det ellers mest når jeg sitter stille. Er dette noe jeg bør oppsøke lege for, eller er det vanlig og vil gå over etter noen dager.

Har ikke tidligere opplevd noe slikt, og føler det ubehagelig. Har tenkt litt på om det kan være hjerteproblemre (merker hjertebank når jeg drikker mye kaffe) eller om det kanskje er en begynnelse på blodpropp? Synes det er litt rart siden jeg i grunnen er i god form.

Kan du hjelpe meg med ett svar?

mvh

Torgeir

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208431-venstre-fot-sovner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...