Gjest mij Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 *tørker tårer* :-D http://www.evo.hr/cat/ 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Hehe, men det beste var trynet på babyen her som fikk pupp og skvatt opp med et skikkelig forstørret fjes. Hun skjønte ingenting og stirret til slutt på tv overbevist om at det var der lyden kom fra. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Kjedelig. Du får finne deg en blyantspisser, da. Virker litt sløv på meg. 0 Siter
Gjest staedler Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Du får finne deg en blyantspisser, da. Virker litt sløv på meg. Den va'kke dum! Ordspill er i hvertfall bedre enn dette. 0 Siter
org Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Du får finne deg en blyantspisser, da. Virker litt sløv på meg. *S* 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 He He Artig den der, smittende latter gitt!! Ler høyt her. 0 Siter
ekte nick Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Hadde det bare vært latteren, hadde den vært søt og morsom, men alle de prompelydene kunne det godt vært foruten. Virket jo helt unaturlig. Men bildet av katten er jo søtt... 0 Siter
Gjest Cezalion Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Denne fikk jeg på MMS en gang. Først sto det: "Hvordan vet du at katten din har sett deg naken på badet?", og så kom bildet av katten m/ latter opp. 0 Siter
Soria Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Den var morsom, og hunden min ble helt vill 0 Siter
Gjest mij Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Hadde det bare vært latteren, hadde den vært søt og morsom, men alle de prompelydene kunne det godt vært foruten. Virket jo helt unaturlig. Men bildet av katten er jo søtt... Men, det er jo ikke promping, men "snorking".. slik man gjør når man skal le skikkelig idiot-latter.. i dårlige TV-serier :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.