Gå til innhold

Styggeste/rareste navnet dere VET noen har?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fei1365380229

3

• Lillemus

2

• DarkPink

2

• fuji1365380447

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

laguna1365380434

Jeg fant ut når jeg skulle lete i en amerikansk telefonkatalog (etter noe annet..) en gang at det er foturoligende mange mennesker der ute som heter Steve Pick! :-D..Nei, jeg kjenner de ikke personlig, og ja jeg er barnslig!

Ellers kjenner jeg en Valentin, sånn litte grann, det er rart. Og Syren er rart. Stygge navn har jeg allerede gitt utfyllende svar på.

(Brage vinner!)

Gjest Persille

Jeg fant ut når jeg skulle lete i en amerikansk telefonkatalog (etter noe annet..) en gang at det er foturoligende mange mennesker der ute som heter Steve Pick! :-D..Nei, jeg kjenner de ikke personlig, og ja jeg er barnslig!

Ellers kjenner jeg en Valentin, sånn litte grann, det er rart. Og Syren er rart. Stygge navn har jeg allerede gitt utfyllende svar på.

(Brage vinner!)

Jeg kjenner en liten gutt som heter Brage - ufordragelig fyr...

Bare en liten digresjon :)

fei1365380229

Jeg kjenner en liten gutt som heter Brage - ufordragelig fyr...

Bare en liten digresjon :)

Oj, nå er jeg veldig glad for at vi ikke kalte sønnen vår det for 11 år siden :o) det var nemlig oppe til vurdering, men han er en mye søtere Herman da.

fei1365380229

Sikker på at det ikke er Steinunn? Sveinung er et mannsnavn, litt for tungt for min smak.

Tja, kanskje det er det. Det er bare kona til en på jobben til mannen min, så jeg kjenner henne ikke så godt.

Men jeg tror det uttales med o

Annonse

Gjest Heldigvis ikke meg

Jeg vet om en som heter Rolluf Dunsæd!!

Han var blandt de topp tre i norge som ble kåret til rareste navn...

Tror han er ganske fornøyd med navnet sitt, jeg.

I vår slektsbok på nesten 1000 sider, er det noen med etternvanet Sædberg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...