Gjest Solstrålen III Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Vet om en gutt som heter Faustus. Syns det var litt uvanlig. Han har en søster som heter Glitre. Uvanlig, men fint når man venner seg til det. 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Tom Skalle. Ingen heldig kombinasjon av for- og etternavn... 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 I vår slektsbok på nesten 1000 sider, er det noen med etternvanet Sædberg.. Både Sædberg og Dunsæd er kjente familienavn i Vest-Agder. Håper at de holder sammen med sine spesielle navn! 0 Siter
Reg@l Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Max-James. Han har forøvrig en bror som heter Maximillian-Ettellerannet 0 Siter
Gjest condie Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Brødrene til Frode Grodås (tidligere landslagskeeper)heter Gunnar Robin og Robin Gunnar. 0 Siter
Zingara Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Edgar Kåre og James Torleif syns jeg er de verste kombinasjonene jeg har hørt hittil... Han ene var læreren min og han andre er sønn av en lærer...hmm..de må være passe sære. 0 Siter
AAA Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Nils-Michael. Michael uttales på den engelske måten "maikel" og han har et urnorsk etternavn. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Jeg liker ikke å henge ut folk, men Roy-Kåre og Odd-Frode kommer høye opp på ikke-så-fine-navn-lista. Bob-Ståle vet jeg også om en som heter. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Tom Skalle. Ingen heldig kombinasjon av for- og etternavn... Eller hva med Frank Rike? 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Kjenner et søskenpar som heter Randi (kåt) og Odd (merkelig) Sinclair. Regner med at de vil trenger terapi før eller senere..... 0 Siter
thinkerbell Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Kjenner et søskenpar som heter Randi (kåt) og Odd (merkelig) Sinclair. Regner med at de vil trenger terapi før eller senere..... en femmer på at de er i din familie........... 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 en femmer på at de er i din familie........... Frekk er du også!!! INGEN ville utsette ungene for noe sånt...vi har ett navn som kan brukes på begge språk,well, 2-3 av mine...9-10 i storfamilien 0 Siter
Gjest Petra Ballsten Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Arnstein! Men navnet skjemmer ingen, fordi ingen velger det selv. Dermed er de frikjent, selv han Arnstein! 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Eller hva med Frank Rike? Men jeg vil heller være et helt land enn tom i hodet... På den annen side, om det betyr at jeg er så feit at jeg dekker et helt land... Hmm... 0 Siter
laban Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Kurt Kåre Johnny (jeg vet ikke etternavnet) Jeg har også hørt om ei jente som bodde i Maridalen i Oslo, som het Mari Dalen. Lurer på hva slike foreldre tenker. Og en gang i USA, på en "norsk" kirkegård i midtvesten, så jeg et familiegravsted merket Ronken med kjempestore bokstaver. Det var ingen fornavn eller årstall, bare dette etternavnet - sånn typisk familiegrav. Ikke rart de utvandret... 0 Siter
Gjest hibitia Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Personling synes jeg Gøril Snorroeggen er det styggeste jentenavnet jeg har hørt - kombinasjonen er bare helt fryktelig! Ellers har jeg nettopp hørt "Eli Ann" - og synes ikke akkurat det klinger bra selv om begge navnene hver for seg er greie. Av guttenavn er det mange fæle å velge mellom - men jeg synes at Gorm, Varg, Snorre og Gard er eskremt stygge. 0 Siter
linko Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Sean-Kjartan. Forsøk å si det raskt flere ganger om du kan! LOL... -er det virkelig mulig... 0 Siter
DarkPink Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Sean-Kjartan. Forsøk å si det raskt flere ganger om du kan! Det skjer ikke noe spesielt når jeg sier det mange ganger etetrhverandre.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.