Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg har lest spørsm ang for høyt kalsium. jeg hadde det. var til ultralyd på et sykehus. legen var svensk. sa at både hun og maskinen var for dårlig til å undersøke parakj. ble sendt dit en gang til. ny svensk lege. syntes han så noe på venstre side så stor som en ert, men det kunne også være en lymfeknute. ble sendt til røntgen. først sjoldbk. legen sa det var feil unders for kalsium. ble sendt til røntgen på para. så ikke noe. ny ultralyd på sykehus med bedre maskin og lege som brukte å ta slike operasjoner. han så noe på høyre side. ble lagt inn til operasjon. undersøkelse dagen før. lege så ikke noe. hentet overlege som så og forklarte hvor den lå uten at annen lege så noe. ble op dagen etter. den veide 7 gram og var veldig stor. så mitt råd er at er symtomene der ta mange undersøkelser da den er vanskelig å få øye på. gikk over 3 i verdi før jeg ble op. det bør man ikke gjøre. jeg har et spørsmål. de skadene som jeg fikk underveis.blir de borte eller har de bare stoppet. kommer hukommelsen som er veldig dårlig tilbake sakte men sikkert eller ikke. jeg hadde skygger foran øynene. virket som groms som la seg foran er blitt borte .huden på overarmen som ble som sandpapir er blitt glatt igjen. jeg synes jeg har fått mindre senestrekk som jeg fikk veldig ofte etter op. så jeg merker mye bedring. hvor lang tid tar det før jeg blir meg selv igjen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208516-hyperkalsium/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...