Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har laget ei kringle-sak... med gurkemeie og greier. Hvordan lagrer jeg den? Den var nystekt for litt over en time siden, og har ligget på rist siden da. Tenkte kanskje å ha den med på besøk i morgen formiddag, er den god til da?

Fortsetter under...

Gjest Flystripa
Skrevet

Frys den når stekevarmen erhelt ut av baksten. Ta den opp i morgen, og lunk den 20 min i ovnen på 75 grader før du drar.

Skrevet

Frys den når stekevarmen erhelt ut av baksten. Ta den opp i morgen, og lunk den 20 min i ovnen på 75 grader før du drar.

Takk :)

Hvordan vet jeg at stekevarmen har gått helt ut..?

Skrevet

Ehh, når kringla er kald?

Gjest Flystripa
Skrevet

Nå er'n sikkert klar for fryser'n! ;o)

Skrevet

Ehh, når kringla er kald?

Tenkte kanskje det tok lenger tid før den var kald inni enn utapå...

Er rimelig teit når det gjelder mat, har flere ganger spurt om poteter som kokes osv... ;)

Annonse

Skrevet

Nå er'n sikkert klar for fryser'n! ;o)

Ja, den ble lagt i frysern ca rett etter jeg spurte i stad. ;)

Men spiser litt nå, og det var saftig godt!! Kanskje jeg kan bake flere ganger i mitt liv. ;)

Skrevet

Men spiser litt nå, og det var saftig godt!! Kanskje jeg kan bake flere ganger i mitt liv. ;)

Om du la den i frysern rett etter at du spurte i stad, kan den umulig ha vært kald.

Skrevet

Om du la den i frysern rett etter at du spurte i stad, kan den umulig ha vært kald.

Rett etter det andre spørsmålet... 17.09. Så da hadde den ligget på rist i 2 timer. Holder ikke det altså?

Hva skjer med den nå da?

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg har trua på deg - dette får du til! Jeg har baka boller i går, og 6 brød i dag :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...