keinstein Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Eh..ja! Bytta om på en ledning bakpå routeren (som jeg har fått beskjed om å flytte tilbake nå), skreiv inn noen MAC tall, som jeg også har fått beskjed om å ta vekk igjen nå. Resten husker jeg ikke. For å være helt ærlig skjønte jeg ikke bæret. Ikke jeg heller. Er det ikke deilig? :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Jøss, jeg synes citoyen alltid svarer veldig hyggelig og hjelpsomt, jeg. Dama er jo et vandrende datageni. Og burde hatt lønn fra dol for å drive data-forumet. Oi, jeg uttrykte meg kanskje litt klønete der, det var ikke Citoyen, men andre brukere som reagerte negativt den gangen... Er helt enig i at Citoyen er et unikum og en kjempe-ressurs her på data-forumet. :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Skrevet 3. desember 2005 Oi, jeg uttrykte meg kanskje litt klønete der, det var ikke Citoyen, men andre brukere som reagerte negativt den gangen... Er helt enig i at Citoyen er et unikum og en kjempe-ressurs her på data-forumet. :-) Ah, da skjønner jeg. Begynte å lure litt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.