Gå til innhold

Hvem reiste fra Bonderomantikk i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest honnikorn

Huff. Jeg er ikke den rette til å svare. Jeg har sett så få episoder, men det var den lyseste av de to som var igjen hos Leif Julius(?) - han med hestehalen.

Arrester meg gjerne den som kan dette bedre enn meg.

Leif-Julius du liksom.... :)

Ok, da var det Anne som dro da, altså. Grrrrrrrrr, at jeg ikke fikk sett det.

Leif-Julius du liksom.... :)

Ok, da var det Anne som dro da, altså. Grrrrrrrrr, at jeg ikke fikk sett det.

Hehe. Der kan du se. Jeg er visst ingen ekte bonderomantiker. ;-)

Men ser du har fått skikkelig svar av honnikorn. (Og du greide jo å ressonere deg fram til det riktige ut fra oplysningene fra meg også ...)

Annonse

Huff. Jeg er ikke den rette til å svare. Jeg har sett så få episoder, men det var den lyseste av de to som var igjen hos Leif Julius(?) - han med hestehalen.

Leif-Julius..! *skratter* :-)

Han er søt han. :-)

"Leif-Julius" *lattertårer*

Det må da være en av de mest harry navnekombinasjonene jeg har sett. Han heter forresten Lars-Julius. Høres litt bedre ut :-)

Men du, Gyda, Bonderomantikk må du få med deg altså. Skikkelig koselig (og litt snål) serie ;-)

Det var Anne som reiste fra Lars Julius. Hun trakk seg. Det var ikke avstemming i dag.

Er det bare Mona (er det det hun heter) igjen da? Hva sa han om dette da?

(jeg fikk heller ikke sett igår, og så til min store skrekk at det ikke går i reprise på lørdag!)

(jeg fikk heller ikke sett igår, og så til min store skrekk at det ikke går i reprise på lørdag!)

Ja, det er bare Mona igjen. De syntes begge det var litt rart å bare være de to igjen, men han sa ikke noe om han var fornøyd med at det var Mona som var igjen eller ikke.. Nesten som om han var tiltrukket av Anne og så var jo ikke hun interessert. Men håper han blir fornøyd. Mona var ihvertfall fornøyd.

Jeg fikk egentlig inntrykk av at han likte Anne, og ble skuffet over at hun dro.. Stakkar! :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...