Annitta Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 trenger å vite følgende, jeg bor hjemme nå fordi jeg må spare penger til over nyttår.. og nå er bilen min sund og jeg må på verksted med den. Og i stedet for at jeg skal gå å trø ute i den byen jeg skal hente bilen min i, så hadde min alltid så stressa mor tid til å kjøre og hente meg der.. og pappa fyrer på alle pluggene for når jeg sier at jeg ikke gidder å gå nedpå der, så tåler han ikke å hære at jeg og broren min sier gidder ikke. fikk tilogmed beskjed om at jeg skulle gå på rommet mitt! han kommer til å jule meg opp! hehe 0 Siter
bb71 Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 ? Jeg får forøvrig ofte skjenn av mannen min når jeg sier "gidder ikke" og må da ofte gå på rommet... Det er ikke som straff da. 0 Siter
Annitta Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 Hvor gammel er du egentlig?? 23 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Hadde du sett meg nå hadde du skjønt at jeg hadde tenkt "å herregud..." ref. et av dine andre innlegg i dag. 0 Siter
Gjest det meste var galt Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Det er "galt" å bo hjemme hos foreldrene sine når man er voksen. Det er "galt" å ikke kunne skikkelig rettskriving når en er gammel nok til å ha sertifikat. Det er "galt" å slå noen. Jeg tror ikke jeg fant så mye "rett" i dette innlegget, beklager. 0 Siter
Gjest hurramegrundtja Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Det virker som du er moden for en samtale med en psykolog. Ikke vondt ment. 0 Siter
Prozak Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 23 Øhh... "..................................." 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Det er "galt" å bo hjemme hos foreldrene sine når man er voksen. Det er "galt" å ikke kunne skikkelig rettskriving når en er gammel nok til å ha sertifikat. Det er "galt" å slå noen. Jeg tror ikke jeg fant så mye "rett" i dette innlegget, beklager. Uffameg, men du ser ut til å ha mistet din siste sosiale antenne. Lykke til med å finne den. 0 Siter
sheba Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 rett/galt, hva da??????, ser ikke no spørsmål her jeg:-) 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Uffameg, men du ser ut til å ha mistet din siste sosiale antenne. Lykke til med å finne den. Og du har kanskje glemt antennene som finner trollene på DOL? Annitta har skrevet såpass mange trolleinnlegg siste dagene at jeg godt kan skjønne svaret til "det meste var galt". 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Og du har kanskje glemt antennene som finner trollene på DOL? Annitta har skrevet såpass mange trolleinnlegg siste dagene at jeg godt kan skjønne svaret til "det meste var galt". Hvis meningen er å lære trollene en "lekse" med slike innlegg, så er det like effektivt som å slukke branner med bensin... 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Hvis meningen er å lære trollene en "lekse" med slike innlegg, så er det like effektivt som å slukke branner med bensin... Sant nok, men ditt innlegg kan et troll fort oppfatte som en støtteerklæring, og det er i alle fall næring til bålet. Twisted minds and so... 0 Siter
Klara Q Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Ja, jeg skjønner godt at din far blir irritert over folk som bruker "gidder ikke" som argument. Men hvis du er 23 år, burde du bo for deg selv. Du er litt for gammel til å bli sendt på rommet - eller i det hele tatt å ha et rom hos mor og far. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.